آپدیت امنیتی جدید برای سامسونگ گلکسی A32 منتشر شد

گلکسی A32 آخرین گوشی از سری A3x است که در 2 نسخه معمولی و 5G به بازار عرضه می‌شود. اکنون با انتشار پچ امنیتی ماه مه 2023 برای نسخه LTE گلکسی A32 این مدل از نسخه 5G پیشی گرفته است. در حال حاضر به‌روزرسانی فریم‌ور ماه مه برای سامسونگ گلکسی A32 (با شماره مدل SM-A325N) در کشور کره‌جنوبی منتشر شده است.

فریم‌ور جدید گلکسی A32 پچ امنیتی ماه مه 2023 به‌همراه چند مورد اصلاحات انگشت‌شمار دیگر را در خود جای داده است. فهرست تغییرات رسمی سامسونگ به بهبود عملکرد SOS اضطراری اشاره نموده و اکنون به کاربران امکان می‌دهد تا عملکرد شمارش معکوس را روشن یا خاموش کنند.

علاوه بر این دقت ویژگی ردیاب مکانی نیز احتمالا بهبود یافته است. آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای گلکسی A32 معمولی شامل فریم‌ور با شماره ورژن A325NKSU3DWE3 است. این به‌روزرسانی از طریق اپراتورهای مختلف مخابراتی از جمله KT Corporation، LG Uplus و SK Telecom در کره‌جنوبی ارائه شده است.

البته این به‌روزرسانی امنیت گوشی گلکسی A32 را ارتقاء می‌دهد. بولتن امنیتی ماه مه 2023 سامسونگ که در اوایل ماه میلادی گذشته منتشر شد؛ نشان داد که این آپدیت مجموعا 72 نقص امنیتی شناسایی شده در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی را برطرف می‌کند.

سامسونگ احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده، پچ امنیتی ماه مه 2023 برای گلکسی A32 را در بازارهای بیش‌تری ارائه خواهد داد. حتی نسخه 5G این گوشی نیز احتمالا دیر یا زود، به‌روزرسانی مشابهی را دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر کاربران مقیم کشورهایی که به‌روزرسانی جدید در آنها منتشر شده است؛ می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و پس از لمس دکمه Download and install، آپدیت جدید را دانلود و روی گوشی خود نصب کنند.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از یک کامپیوتر شخصی ویندوزی آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH