آیا سامسونگ یک نسخه خاص از گلکسی S23 اولترا را به جای گلکسی S23 FE عرضه می‌کند؟

یک افشاگر مشهور با نام Ice Universe اخیرا موفق به شناسایی یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-S919O در پایگاه داده گیک‌بنچ شده و جزئیات جالبی را در رابطه با این دستگاه ارائه نموده است.

پیش از این تصور می‌شد که این اسم رمز متعلق به گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE باشد؛ اما اکنون فرد افشاگر به داده‌های جدیدی اشاره نموده است. Ice Universe با انتشار توییتی اعلام کرد: “خبر شگفت‌انگیزی که اخیرا دریافت کرده‌ام این است که شناسه SM-S919O متعلق به گلکسی S23 FE نیست؛ بلکه این شناسه متعلق به یک دستگاه اسرارآمیز یعنی نسخه جدید گلکسی S23 اولترا با تراشه اگزینوس 2300 است.”

این خبر جدید حقیقتا جالب توجه به‌نظر می‌رسد. سامسونگ با توجه به مشکلات تولید تراشه‌های رده بالا اگزینوس و عملکرد نه‌چندان مطلوب آنها، از به‌کارگیری این تراشه‌ها در پرچمداران سری گلکسی S23 خود صرفنظر کرد. بنابراین غول کره‌ای به‌جز تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام به هیچ گزینه جایگزین دیگر دسترسی نداشت؛ اما این محدودیت احتمالا تنها در مقطع فعلی به چشم می‌خورد.

چنان‌چه دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-S919O و تراشه اگزینوس 2300 روانه بازار شود؛ در این‌صورت این محصول یک هدیه واقعی برای طرفداران تراشه‌های اگزینوس به‌شمار خواهد رفت. نسخه جدید گلکسی S23 اولترا با تراشه اگزینوس 2300 احتمالا به‌عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل پرچمدار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در گذشته، Ice Universe یکی از نخستین افرادی بود که در گذشته پیرامون گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 و همچنین سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد.

1 در مورد “آیا سامسونگ یک نسخه خاص از گلکسی S23 اولترا را به جای گلکسی S23 FE عرضه می‌کند؟”

  1. آن خس وخاشاک تویی پست ترازخاک تویی !♬!

    شور منم نور منم عاشق رنجور منم !♬!

    زور تویی کور تویی هاله ی بی نور تویی !♬!

    دلیر بی باک منم مالک این خاک منم !♬!

    2
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH