با این شلوار به‌صورت وایرلس گوشی خود را شارژ کنید!

wirelessly-charging-pants-640x0

یک طراح لباس انگلیسی به نام Adrien Sauvage به کمک تیم طراح مایکروسافت توانست برای اولین شلواری طراحی کند که به کمک آن می‌توانید اسمارت فون خود را به صورت وایرلس شارژ کنید! اگر از طرفداران سری لومیا هستید، پس خیالتان راحت باشد چون فعلا این قابلیت تنها برای این برند وجود دارد!

طرح این عمل شش ماه پیش توسط sauvage و تیم مایکروسافت ریخته شد و بالاخره به نتیجه رسید. این تکنولوژی با استفاده از شارژ وایرلس نوکیا مدل DC-50 تولید شده است و کافی است تا کاربر برای شارژ گوشی خود، دستگاه خود را در جیب جلوی شلوارش قرار دهد!

البته طبیعی است که این فناوری جدید خالی از عیب و ایراد نباشد. طراح این شلوار عجیب، معتقد است که مهندسی این کار پر از آزمون و خطا بود! مهم‌ترین خاصیت این شلوار این است که شما می‌توانید بدون هیچ گونه مزاحمتی آن را به تن کرده و استفاده کنید، اما بزرگ‌ترین چالش ما در این طراحی آن بود که نمی‌دانستیم گرمای تولید شده از این قضیه را چه گونه در سرتاسر شلوار توزیع کنیم! فردی که این شلوار را می‌پوشد در هنگام شارژ احساس می‌کند درون سونا است!

این شلوار از ماه آینده در لیست فروش سایت آمازون قرار خواهد گرفت. البته هنوز برچسب قیمت این محصول مشخص نشده است، اما طراح این شلوار حدود قیمتی آن را چیزی بیش از 340 دلار تخمین زده است!

طبیعی است که مبلغ 1 میلیون تومان برای خرید یک شلوار واقعا غیر طبیعی و گران است! اما اگر از طرفداران نوکیا و سری لومیا هستید و هر روز به چند بار شارژ گوشی خود نیازمند می‌شوید، می‌توانید با تهیه این شلوار برای همیشه خیال خود را راحت کنید! شاید این شلوار برای 3 درصد از کاربرانی که گوشی لومیا دارند واقعا رویایی باشد! این‌طور نیست؟

 

1 در مورد “با این شلوار به‌صورت وایرلس گوشی خود را شارژ کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH