پورشه از لوگوی جدید برند خود رونمایی کرد

کمپانی پورشه به تازگی از جدیدترین نسخه لوگوی برند خود رونمایی کرد که تغییرات زیادی در آن قابل مشاهده است؛ برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب توجه کنید.

در قسمت برنزی، نام پورشه می‌درخشد و نام شهر اشتوتگارت نیز در مرکز به چشم می‌خورد. ساختار لانه زنبوری در بخش‌های قرمز ظاهر پیچیده‌تری به لوگو بخشیده و اکنون صاف‌تر شده است.

این شرکت برای اولین بار در سال 1952 چندین نسخه از لوگوهای خود را رونمایی کرد و اکنون نیز 75 سالگی خودروهای اسپرت خود را جشن می‌گیرد. از آن زمان تاکنون، کمپانی پورشه پنج بار آرم علامت تجاری خود را تغییر داده که آخرین مورد آن در سال 2008 اتفاق افتاده بود.

در این لوگو، مواردی مانند راه راه‌های سیاه و قرمز و شاخ گوزن به چشم می‌خورند. خوب است بدانید که شاخ گوزن نشان ملی ایالت وورتمبرگ آلمان است که پایتخت آن شهر اشتوتگارت بود. نماد اسب نیز یادآور شهر اشتوتگارت خواهد بود که زمانی، یعنی در سال 950، به عنوان مزرعه اسب یافت شد.

فرانتس ژاوه رایمش‌پیس که در گذشته نیز اولین نشان رسمی کمپانی فولکس‌ واگن را طراحی کرده بود، در طراحی لوگوی پورشه نیز نقش داشته است. طبق اطلاعاتی که اکنون پورشه منتشر کرده است، این لوگوی جدید در پایان سال 2023 روی تمام خودروهای این شرکت ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH