رندرهای جدید Nothing Phone 2 جزئیات مربوط به طراحی آن‌را نمایش می‌دهند

شرکت Nothing در تدارک معرفی گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Nothing Phone 2 طی چند هفته آینده است. کمپانی چینی در زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2023 این گوشی را به معرض نمایش گذاشت. اخیرا روند افشای اطلاعات و انتشار شایعات در رابطه با این محصول شدت بیش‌تری پیدا کرده است.

کارل پی؛ بنیان‌گذار Nothing پیش‌تر تائید کرد که Nothing Phone 2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام استفاده نموده و عملکرد آن به میزان چشمگیری ارتقاء خواهد یافت. اکنون پیش از رونمایی رسمی از Nothing Phone 2، رندرهای مربوط به این گوشی در فضای آنلاین لو رفته است. این تصاویر نشان‌دهنده الگوی طراحی پرشکوه گوشی از تمامی زوایا هستند. Nothing Phone 1 با وجود پنل پشتی شفاف خود بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرد.

ظاهرا کمپانی چینی برای گوشی Nothing Phone 2 نیز همان سبک طراحی را دنبال نموده و تنها به اعمال تغییرات و اصلاحات جزئی بسنده خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که Nothing Phone 2 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود شاهد تغییراتی در زمینه طراحی بوده و این موضوع به ارتقاء زیبایی و ارگونومی کلی دستگاه کمک خواهد کرد. ظاهرا قسمت‌های جلویی و پشتی گوشی دارای انحنای 2.5D بوده و این موضوع در کنار استفاده از فریم خمیده به حمل آسان‌تر گوشی در دست کاربر کمک می‌کند.

چنین پدیده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که نمایشگر 6.7 اینچی Nothing Phone 2 در مقایسه با پنل 6.55 اینچی موجود در مدل نسل قبلی از اندازه بزرگ‌تری برخوردار است. اگرچه نمای پشتی شفاف و نمادین Nothing Phone 1 بدون تغییر باقی مانده است؛ اما به منظور ایجاد حس تازگی در دستگاه، المان‌های روشنایی از نو طراحی شده‌اند. نکته مهم‌تر اینکه نوار LED در امتداد سیم‌پیچ مخصوص شارژ بی‌سیم ظاهرا به چندین بخش تقسیم شده و Nothing Phone 2 امکان کنترل فردی آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این موضوع امکان ایجاد جلوه‌های نوری سفارشی را فراهم نموده و قابلیت سفارشی‌سازی رابط Glyph را افزایش می‌دهد. بعلاوه این ویژگی به تمایز هرچه بیش‌تر Nothing Phone 2 از رقبا کمک خواهد کرد. فلاش LED دوگانه در نزدیکی دوربین‌ها قابل مشاهده است. این موضوع موجب افزایش چشمگیر میزان روشنایی و دسترس‌پذیری دوربین‌ها خواهد شد. دکمه پاور در سمت راست و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا روی لبه سمت چپ بدنه گوشی قرار دارند.

یک افشاگر قابل اعتماد با شناسه OnLeaks@ از طریق همکاری با یک طراح موسوم به Smartprix، رندرهای 5K از Nothing Phone 2 را بر پایه تصاویر زنده از یک دستگاه آزمایشی طراحی و منتشر نموده است. بنابراین نسخه عمومی که در دسترس کلیه خریداران قرار می‌گیرد؛ احتمالا تغییراتی جزئی را در بخش طراحی تجربه خواهد کرد.

با این‌حال نبایستی انتظار داشت که Nothing Phone 2 از طراحی کاملا متفاوت با مدل نسل قبلی خود برخوردار باشد. این پدیده لزوما ناخوشایند نیست؛ چرا که Nothing Phone 1 به‌دلیل طراحی شاخص خود کماکان از سایر گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت بازار متمایز است.

1 در مورد “رندرهای جدید Nothing Phone 2 جزئیات مربوط به طراحی آن‌را نمایش می‌دهند”

  1. با عرض سلام
    این خبر و رندرها پریروز حوالی ساعت ۴ عصر توئیت شدن و تقریباً ۹ شب بود که کارل پی توئیت زد F A K E یعنی رندرها واقعی نیست. فکر میکنم ناتینگ فریم رو تخت نگه داره. عکسی که دو ماه پیش از پنل پشتی دستگاه درز کرده بود نشون میداد گوشی جدید ۳ تا دوربین داره ولی اینجا دوتاست.

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH