گوشی ارزان‌قیمت‌ نوکیا G42 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

نوکیا طی ماه جاری میلادی چندین مدل گوشی هوشمند جدید را در ایالات‌متحده معرفی کرد. مدل مقاوم نوکیا XR21 با ساختار بسیار مستحکم از جمله این دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود. با این‌حال HMD Global احتمالا به‌زودی یک گوشی ارزان‌قیمت‌ سری G با نام نوکیا G42 5G را معرفی خواهد کرد.

این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 13 و یک پردازنده ناشناخته کوالکام اخیرا در وبسایت گیک‌بنچ رویت شده است. گوشی نوکیا G42 5G اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده و از این طریق برخی مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است. این دستگاه به‌همراه یک پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام با فرکانس پایه 1.9 گیگاهرتز در وبسایت بنچمارک مشاهده شده است.

پردازنده مورد اشاره مجهز به یک خوشه سریع شامل 2 هسته پردازشی با فرکانس 2.21 گیگاهرتز است. اگرچه نام دقیق این پردازنده هنوز روشن نیست؛ اما انتظار می‌رود که این نیمه‌هادی در طیف مدل‌های پایین‌تر از میان‌رده طبقه‌بندی شود. نتایج کسب شده توسط پردازنده در تست بنچمارک نیز به همین موضوع اشاره دارند.

بر این اساس نوکیا G42 5G در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 738 و 1718 را کسب نموده است. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند مجهز به حداقل 4 گیگابایت رم بوده و به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند. این موارد کلیه اطلاعات قابل استخراج از فهرست بنچمارک به‌شمار می‌روند.

گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که یکی از مدل‌های نوکیا G42 مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابیت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی احتمالا مجهز به نمایشگری با رزولوشن 1612×720 پیکسل بوده و با مدل‌های رنگی بنفش و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد. سایر جزئیات مربوط به این دستگاه کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیش‌تری در این زمینه باشیم.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ کمپانی HMD اخیرا از گوشی مقاوم نوکیا XR21 با استاندارد نظامی MIL-STD 810H، گواهی حفاظتی IP68 در برابر آب‌خوردگی و گواهینامه IP69K برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار رونمایی کرد. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 ساخت کوالکام، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابیت حافظه داخلی است.

1 در مورد “گوشی ارزان‌قیمت‌ نوکیا G42 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH