جدیدترین تبلت هوآوی، Ascend Mate 7 را از نزدیک ببینید!

در تاریخ 4 سپتامبر کمپانی هوآوی از جدیدترین فبلت خود یعنی Ascend Mate 7 رونمایی خواهد کرد.

More-leaked-photos-of-the-Huawei-Ascend-Mate-7-(1)

این فبلت زیبا رو، دارای صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن FHD است. در جدیدترین عکس های لو رفته می‌بینیم که هوآوی سعی کرده است حاشیه صفحه‌نمایش را به کمترین حد خود برساند، که همین موضوع باعث زیبایی Mate 7 شده است.

پشت این محصول یک حسگر اثرانگشت نیز وجود دارد که برای اولین بار از سوی این کمپانی چینی بر روی یکی از محصولاتش قرار گرفته است. محل قرارگیری این حسگر دقیقا همانند HTC One Max است.

این صفحه نمایش 6 اینچی آن‌هم با رزولوشن FHD طبیعتا به قدرت زیادی جهت روشن ماندن زیاد دارد، از همین رو هوآوی یک عدد باتری 4000 میلی‌آمپری بر روی این محصول قرار داده است که در نوع خود بسیار جالب است. رم این دستگاه بر اساس نسخه متفاوت است و دو ورژن 2 و 3 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

همچنان پردازنده Mate 7 یک چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است که از سوی خود هوآوی تامین شده و مدل آن Kirin 920  خواهد بود. حافظه داخلی فبلت زیبای هوآوی 16 گیگ است. دوربین پشتی Mate 7 13 مگا پیکسلی بوده و دوربین سلفی آن قدرتی معادل 5 مگا پیکسل خواهد داشت.

این فبلت با توجه به ویژگی‌هایش از برخی جهات توانایی رقابت با سامسونگ گلکسی نوت 4 را داراست. باید منتظر ماند و رقابت این محصولات را از نزدیک بررسی کرد!

More-leaked-photos-of-the-Huawei-Ascend-Mate-7

3 در مورد “جدیدترین تبلت هوآوی، Ascend Mate 7 را از نزدیک ببینید!”

  1. مزخرفترین و چرت ترین برند دیجیتال همین هواوی هست.
    یه بمب بهم بدن میرم کل شرکتشو میفرستم هوا از دست اشغالاش راحت بشن دنیا. کلا یه بمب اتمی بندازن تو چین دنیایی به آرامش میرسه، جمعیت جهانم نصف میشه!

  2. مشخصاتی که شما از پردازنده ارائه کردین مربوط به kirin 910 هست.
    kirin 920 هشت هسته ای هست.
    لطفا اصلاح بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH