نخستین تصویر رسمی از طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را ببینید

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اواخر ماه جولای 2023 از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود با اسامی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی خواهد کرد. با این‌حال اکنون پیش از معرفی رسمی این گوشی‌ها، طراحی و ویژگی‌های آنها در فضای وب فاش شده است.

روز گذشته نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فولد 5 در فضای وب منتشر شد و اکنون نوبت به افشای اولین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 رسیده است. تصویر رسمی لو رفته از سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5، الگوی طراحی این گوشی تاشو را به معرض نمایش می‌گذارد.

این تصویر توسط وبسایت MySmartPrice منتشر شده و نشان‌دهنده نمایشگر خارجی غول‌پیکری است که قسمت انتهایی آن دارای یک بریدگی بوده و فضایی جهت استقرار پیکره‌بندی دوربین دوگانه را ایجاد نموده است. از این رو نمایشگر خارجی گوشی از ظاهری مشابه با یک پوشه برخوردار است.

همچنین تصویر لو رفته نشان‌دهنده یک ویجت بزرگ موزیک پلیر با دکمه‌های فاصله‌دار جهت کنترل پخش موسیقی توسط کاربر است. در اوایل هفته گذشته اعلام شد که سامسونگ در راستای ارائه برنامه‌های بهینه‌سازی شده برای نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5 مشغول همکاری با شرکت گوگل است.

همچنین انتظار می‌رود که غول کره‌ای از مکانیسم لولای کاملا جدیدی بهره گرفته و این موضوع به کاهش شکاف میان 2 بخش تاشو و همچنین کاستن از میزان چین و چروکیدگی‌های نمایشگر داخلی گوشی کمک کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی، 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

این گوشی کماکان از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل ماژول اصلی 12 مگاپیکسلی با اندازه بزرگ‌تر بهره خواهد برد. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 5.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 خواهیم بود. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به‌صورت سیمی و بی‌سیم، اسپیکرهای استریو و گواهی حفاظتی IP57 در برابر نفوذ آب و گردوغبار سایر ویژگی‌های این گوشی تاشو را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH