زمان عرضه آپدیت بتا One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 سامسونگ اعلام شد

گوگل تاکنون چندین نسخه بتا از سیستم‌عامل جدید اندروید 14 را منتشر کرده است و تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده نیز به این جریان ملحق شده‌اند. اما این موضوع هنوز در رابطه با سامسونگ صادق نیست.

بر اساس شایعه جدیدی که در این زمینه منتشر شده است؛ غول کره‌ای قصد دارد تا اولین نسخه بتا رابط کاربری سفارشی خود برای اندروید 14 موسوم به One UI 6.0 را در سومین هفته از ماه جولای منتشر نماید.

پنجره زمانی مورد اشاره در مقایسه با زمان عرضه اولین نسخه بتا One UI 5 طی سال 2022 چند هفته زودتر است. این پدیده احتمالا نویدبخش تغییرات مطلوبی برای جدول زمانی عرضه نسخه پایدار و نهایی One UI 6.0 در اواخر سال 2023 خواهد بود.

ظاهرا سامسونگ منتظر بوده تا نسخه‌های بتا گوگل به پایداری پلتفرمی دست یافته و سپس این شرکت روند توسعه One UI 6 را آغاز کرده است. این نقطه عطف در زمینه پایداری پلتفرم با انتشار سومین نسخه بتا اندروید 14 طی هفته گذشته به‌دست آمد.

سامسونگ روند به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های خود با قابلیت پشتیبانی از One UI 6 را از چند هفته قبل آغاز نموده است. به‌روزرسانی بتا One UI 6 در وهله نخست برای گوشی‌های خانواده گلکسی S23 منتشر خواهد شد؛ اما این آپدیت به تدریج در دسترس کاربران سایر دستگاه‌های گلکسی نیز قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH