گوشی تاشو ویوو با شکست سامسونگ به پرفروش‌ترین گوشی‌های تاشو بازار چین تبدیل شدند

در جریان برگزاری رویداد بزرگ فروش در کشور چین طی روزهای 30 مه تا 18 ژوئن (9 الی 28 خرداد ماه) شرکت‌های مختلف تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جزئیات مربوط به موفقیت‌های خود را اعلام کردند. ویوو یکی از این برندها به‌شمار می‌رود.

شرکت‌های مختلف معمولا در بیانیه‌هایی از این دست تنها به دستاوردها و نقاط برتری خود اشاره می‌کنند؛ بنابراین بیانیه مطبوعاتی ویوو بر گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو متمرکز شده است.

بر اساس داده‌های رسمی، گوشی تاشو صدفی‌شکل موسوم به ویوو ایکس فلیپ در مجموع به پرفروش‌ترین گوشی تلفن همراه در فروشگاه JD. com تبدیل شد. از سوی دیگر ویوو ایکس فولد 2 در جایگاه دوم قرار گرفت.

نمایشگر خارجی 3 اینچی نقطه قوت ویوو ایکس فلیپ محسوب می‌شود. این نمایشگر نه تنها قادر به ایجاد تصاویر پس‌زمینه سفارشی است؛ بلکه از قابلیت نمایش حیوانات خانگی مجازی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین اعلام شد که ویوو S17 در رتبه‌بندی فروش گوشی‌های هوشمند هم‌رده خود به پرفروش‌ترین مدل در پلتفرم Tmall تبدیل شد.

ویوو S17e عنوان پرفروش‌ترین مدل در پلتفرم Kuaishou را به خود اختصاص داد. همچنین ویوو X90 در صدر فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پلتفرم Douyin قرار گرفت. پیش از این شرکت ZTE آمار مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند خود در جریان دوره فروش را به‌طور رسمی اعلام کرد و شیائومی در این عرصه پیشتاز شد. از سوی دیگر میزو نیز با افتخار به دستاوردهای خود اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH