سامسونگ آپدیت امنیتی ماه ژوئن را برای گلکسی S20 FE، گلکسی A51 و چند دستگاه دیگر ارائه می‌کند

به‌روزرسانی ژوئن 2023 سامسونگ به چند دستگاه گلکسی دیگر رسیده است. این غول کره‌ای جدیدترین پچ امنیتی را برای گلکسی S20 FE، گلکسی A51، گلکسی A51 5G و گلکسی A12 منتشر کرده است. SMR جدید (ریلیز نگهداری امنیتی) همچنین به طور گسترده برای گلکسی Z Flip 4، گلکسی Z Flip 3 و گلکسی A52 در دسترس است.

به‌روزرسانی امنیتی این ماه برای گلکسی S20 FE به طور گسترده در آسیا و اروپا منتشر می‌شود. بسته به شماره مدل، دستگاه نسخه فیرمویر (میان‌افزار ) G780FXXUCFWE5 یا G780GXXU5EWE5 را دریافت می‌کند. به‌ نظر می‌رسد این به‌روزرسانی برخی بهینه‌سازی‌های سیستم را همراه با آخرین اصلاحات امنیتی به همراه دارد. با این حال، هیچ ویژگی جدید مهمی را شامل نمی‌شود.

گلکسی S20 FE در ایالات متحده فقط در نسخه 5G عرضه شد. این مدل اخیرا شروع به دریافت SMR ژوئن کرده که در حال حاضر به اروپا محدود است. سامسونگ به زودی باید هر دو نسخه 4G و 5G این گوشی را با آخرین وصله امنیتی جهانی پوشش دهد. این پچ شامل رفع بیش از 60 آسیب‌پذیری است که حداقل سه مورد از آن‌ها حیاتی هستند.

این اصلاحات امنیتی برای گلکسی A51 و گلکسی A51 5G نیز در حال ارائه است. هر دو نسخه جدیدترین SMR را در بریتانیا دریافت می‌کنند. SamMobile گزارش می‌دهد که  بیلد نامبرهای جدید A515FXXU7HWF1 و A516BXXU7FWE2 هستند. عرضه این به‌روزرسانی‌ها به طور گسترده باید در روزهای آینده دنبال شود. هرچند، به نظر نمی‌رسد سامسونگ چیزی بیش از SMR جدید و برخی بهبودهای پایداری سیستم را ارائه دهد.

گلکسی A12 یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ است که امروز آپدیت ژوئن را دریافت می‌کند. این گوشی مقرون به صرفه در حال دریافت آخرین وصله امنیتی در ازبکستان، روسیه، آلمان، قزاقستان، اوکراین و کشورهای قفقاز با بیلد نامبر A125FXXS3CWF1 است. این آپدیت هیچ تغییر دیگری ایجاد نمی‌کند. نسخه Nacho از گلکسی A12 نیز  هفته گذشته SMR ژوئن را دریافت کرد.

آپدیت ماه ژوئن سامسونگ به گلکسی  Z Flip 4، Z Flip 3 و A52 در بازارهای بیشتر می‌رسد.

سامسونگ تقریباً دو هفته است که SMR ژوئن را برای دستگاه‌های گلکسی واجد شرایط عرضه کرده است. این شرکت در حال حاضر آخرین وصله امنیتی را برای ده‌ها دستگاه منتشر کرده و طبق معمول، عرضه اولیه فقط دستگاه‌های موجود در بازارهای منتخب را پوشش می‌دهد. در روزهای اخیر، این شرکت به‌روزرسانی را برای گلکسی Z Flip 4، Z Flip 3 و  A52 در بازارهای جدید عرضه کرده است.

این دو مدل تاشو در ابتدا SMR ژوئن را در ایالات متحده دریافت کردند و حالا این آپدیت در اروپا و برخی مناطق دیگر نیز در دسترس است. اگر از هر یک از این تلفن‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌روزرسانی‌های جدید را از قسمت تنظیمات دستگاه بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH