تصاویر لو رفته از وان‌پلاس V Fold یک نمایشگر عریض تاشو و یک دوربین بزرگ را نشان می‌دهد

اولین گوشی تاشوی وان‌پلاس که وان‌پلاس V Fold نامیده می‌شود، در راه است و امروز مجموعه‌ای از رندرها، برای اولین‌ بار طراحی احتمالی این دستگاه را نشان می‌دهند. وبسایت SmartPrix امروز مجموعه‌ای از رندرها را بر اساس یک نمونه اولیه وان‌پلاس V Fold منتشر کرد که به ما امکان می‌دهد نگاهی به طراحی گوشی تاشوی آینده این برند داشته باشیم.

بر اساس این رندرها به نظر می‌رسد وان‌پلاس V Fold با توجه به صفحه نمایش بیرونی عریض و طول زیاد یک گوشی تاشوی نسبتاً بزرگ است. متأسفانه هیچ ابعادی برای تصاویر اعلام نشده، اما دستگاه نسبتاً بزرگ به نظر می‌رسد، به خصوص در مقایسه با گوشی جمع و جور اوپو Find N2.

گوشی تاشوی وان‌پلاس یک برجستگی دایره‌ای شکل بزرگ در پشت خود دارد که به نظر می‌رسد سه حسگر دوربین را در خود جای داده است. فلاش LED به‌ طور عجیبی در گوشه کناری دستگاه جای گرفته است؛ چیزی که معمولاً در گوشی‌های هوشمند دیده نمی‌شود.

در پیکربندی دوربین، یک لنز پریسکوپ برای عکس‌های تله‌فوتوی از راه دور وجود دارد. پشت دستگاه از چرم مصنوعی ساخته شده است که باید آن را نسبت به جنس شیشه‌ای رایج این روزها تحولی مثبت ارزیابی کنیم.

در این عکس‌ها لولا به خوبی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد وان‌پلاس طراحی متفاوتی با اوپو انتخاب کرده که نشان‌دهنده تا شدن بدون شکاف و احتمالاً  چروک نسبتاً کم نمایشگر است. صفحه نمایش داخلی نیز بسیار بزرگ به نظر می‌رسد و حاشیه‌های باریکی دارد، البته با یک حفره برای دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالا.

همچنین در اطراف قاب فلزی دستگاه، نوار لغزنده ( اسلایدر ) هشدار که یکی از ویژگی‌های نمادین دستگاه‌های این برند است و یک دکمه باریک پاور که احتمالاً حسگر اثر انگشت را در خود جای می‌دهد، قرار دارد.

قضاوت در مورد طراحی وان‌پلاس V Fold تنها با توجه به این رندرها دشوار است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت مسیر منحصر به فرد خود را در جهت ساخت یک گوشی تاشو به سبک کتابی طی می‌کند و این حرکت امیدوار کننده است. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با پشتیبانی از اسنپدراگون 8 نسل 2، صفحه نمایش داخلی 8 اینچی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند، از نظر مشخصات فنی هم چیزی کم ندارد.

وان‌پلاس قبلا تایید کرده بود که اولین دستگاه تاشوی خود را در سه ماهه سوم امسال عرضه خواهد کرد و گزارش‌ها حاکی از عرضه آن در ماه اوت هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH