تبلت جذاب شیائومی ردمی پد 2 با مشخصات مناسب در راه است

برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی هم‌اکنون در حال توسعه دومین تبلت خود با نام ردمی پد 2 است. اخیرا اطلاعات مهمی پیرامون این تبلت در فضای آنلاین منتشر شده است. در آخرین تحول روی داده، جزئیات مربوط به پیکره‌بندی حافظه این محصول در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده است.

تبلت جدید ردمی پد 2 که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است اواخر سال 2023 در بازار چین عرضه شود؛ اکنون با شماره مدل 23073RPBFL در وبسایت FCC رویت شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در این فهرست، ردمی پد 2 با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه قابل دسترس خواهد بود.

مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. دومین مدل مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و پیشرفته‌ترین مدل نیز از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین بر اساس اطلاعات تائید شده این تبلت از اتصال وای‌فای در 2 باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

ردمی پد 2 احتمالا به‌صورت پیش‌فرض رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا خواهد کرد؛ موضوعی که در فهرست اخیر FCC نیز به آن اشاره شده است. بعلاوه فهرست مذکور تائید می‌کند که ردمی به‌دنبال عرضه تبلت جدید خود در بازارهای جهانی است.

بر اساس گزارش‌های پیشین انتظار می‌رود که ردمی پد 2 مجهز به نمایشگری با رزولوشن 2K باشد. همچنین شیائومی به منظور کاهش هزینه‌های تولید به احتمال فراوان از یک پنل IPS LCD بهره‌برداری خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که اندازه نمایشگر در بازه 10 الی 11 اینچ قرار گیرد. در این میان برخی منابع خبری به طول قطر 10.95 اینچ برای نمایشگر این تبلت اشاره دارند.

بعلاوه بر اساس برخی شایعات، نمایشگر ردمی پد 2 از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد؛ مشخصه‌ای که به بهبود تجربه بصری عمومی کاربران کمک می‌کند. توان پردازشی این محصول از طریق تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام تامین خواهد شد. این تراشه عملکردی قابل اعتماد از خود ارائه خواهد داد. شیائومی به منظور افزایش مدت زمان استفاده کاربران از تبلت احتمالا از یک باتری بزرگ با ظرفیت چشمگیر 8000 میلی‌آمپرساعتی بهره‌برداری خواهد کرد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز ردمی پد 2 احتمالا مجهز به یک دوربین منفرد با لنز 8 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود. این دوربین برای ثبت لحظات روزمره به‌کارگیری خواهد شد. همچنین دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی احتمالا برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این دوربین، دستیابی به کیفیت مناسب برای تصاویر پرتره شخصی و ارتباطات آنلاین را تضمین می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH