حضور فعال تیم‌های فناوری‌محور گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در نمایشگاه الکامپ

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بخش‌ها و حوزه‌های فروش آنلاین، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، میزبان مخاطبان و متخصصان است.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) با حضور شرکت های حوزه فناوری از ۴ تا ۷ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این دوره از این نمایشگاه، اقدامات، فعالیت ها، برنامه ها و طرح های خود را در حوزه هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک، فناوری و IOT به بازدیدکنندگان متخصص و علاقمند معرفی خواهد کرد. همچنین این مجموعه از طریق حضور مدیران و کارشناسان خود در رویداد الکامپ، تقویت شبکه سازی نخبگانی را در دستور کار دارد و علاوه بر ارتباط گیری با متخصصان، به جذب نیروهای مستعد و علاقمند به فعالیت در این حوزه خواهد پرداخت.

تیم IOT انتخاب الکترونیک در این دوره از نمایشگاه الکامپ، چندین محصول مجهز به فناوری اینترنت اشیاء را معرفی خواهد کرد؛ تیم اسنواتِک(مرکز نوآوری و توسعه فناوری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک) و بخش نوآوری این مرکز برای رونمایی از سامانه Open Snowa در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بیمه “دال” هم یکی دیگر از زیر مجموعه های گروه انتخاب است که به عنوان سامانه مشاوره، مقایسه و خرید بیمه و نخستین مرکز تماس تخصصی صنعت بیمه با حضور در نمایشگاه الکامپ، از سایت و سامانه پاسخگویی خود رونمایی خواهد کرد.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حدود چهار دهه سرمایه گذاری پایدار در عرصه تولید و صنعت، با نگاه توسعه ای و زیرساختی وارد عرصه های نوین فناوری مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیک شده و تلاش دارد با حضور در این نمایشگاه تخصصی، به تعمیق تجربه و دانش کارشناسان خود و همچنین تقویت ارتباطات و تعاملات خود با متخصصان این عرصه بپردازد.

بر این اساس غرفه انتخاب الکترونیک از ۴ تا ۷ تیرماه طی ساعات بازدید ۸ صبح تا ۱۵ در سالن ۶، غرفه ۲۳۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH