گوگل بخشی از سفارشات پیش‌فروش گوشی تاشو پیکسل فولد خود را لغو کرد!

شرکت گوگل طی ماه گذشته میلادی از گوشی هوشمند تاشو خود با نام پیکسل فولد رونمایی کرد. بدین‌ترتیب پیش‌فروش این محصول پیش از آغاز فروش عمومی آن در روز 27 ژوئن (6 تیر ماه) کلید خورد. با این‌‌حال اکنون خبری منتشر شده که احتمالا برای تعدادی از مشتریان شرکت‌کننده در رویداد پیش‌خرید بسیار ناامیدکننده خواهد بود.

بر اساس برخی گزارش‌های آنلاین، گوگل تعدادی از سفارشات پیش‌فروش گوشی تاشو پیکسل فولد را لغو نموده است. این مشکل توسط کاربران آمریکایی و بریتانیایی گزارش شده است. به‌نظر می‌رسد که این مشکل بر سفارش‌هایی که از طریق گوگل استور انجام شده‌اند؛ تاثیرگذار بوده و بر سفارش‌های ارسالی از طریق شرکای گوگل و شرکت‌های مخابراتی هیچ تاثیری نداشته است.

این مشکل احتمالا با مقوله پرداخت در ارتباط است؛ چرا که گوگل به تعدادی از مشتریان اعلام کرده که روش پرداخت آنها مورد تائید قرار نگرفته است. برخی کاربران خاطرنشان کرده‌اند که به ناچار، سفارش خود را مجددا ثبت نموده‌اند؛ اما این موضوع موجب به تعویق افتادن زمان تحویل گوشی به آنها شده است.

ظاهرا یکی از کاربران نیز اعلام کرده که با تائید دوباره کارت بانکی خود موفق به رفع مشکل شده است. روایتی که طی هفته گذشته در فضای آنلاین منتشر شد؛ به تحویل پیش از موعد سفارش‌های گوگل پیکسل فولد اشاره داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH