نتایج تست باتری Xiaomi Mi 4 را بخوانید و بدانید!

 

گوشی Xiaomi Mi 4 با قیمت مناسب و مشخصات بالا، سر و صدای زیادی به پا کرده است. این گوشی به چیپست Snapdragon 801، پردازنده چهارهسته‌ای و ۳ گیگابایت رم مجهز شده است. چینی‌ها موفق شدند، باتری بزرگتری نسبت به Mi 3 را در این گوشی جای دهند.

ولی تفاوت در ظرفیت باتری کم است. Xiaomi Mi 4 به یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپری مجهز شده است در حالی که مدل قبلی آن، ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. ولی همانطور که خواهید دید، تفاوت قابل ملاحظه است. در حالی که روی کاغذ تفاوت‌ چشمگیری دیده نمی‌شود ولی در عمل کارایی خوبی را ارایه می‌دهد.

چیپست Xiaomo Mi 4، نسخه MSM8974AC است و Mi 3 از نسخه قدیمی‌تر MSM8974AB، استفاده می‌کند. تفاوت تنها در سرعت عمل پردازشگر مرکزی و گرافیکی نیست بلکه Mi 4 از LTE هم پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانیم با این ویژگی‌ Mi 4 چطور عمل می‌کند.

پس بهتر است کمی در این مورد کند و کاو کنیم. آزمایش را با تست مکالمه شروع می‌کنیم. Xiaomi Mi 4 امتیاز زمان مکالمه ۱۸ ساعت و ۱۵ دقیقه را کسب کرد. این امتیاز ۴ ساعت و ۴۷ دقیقه نسبت به Xiaomi Mi 3 بیش‌تر است. به طور واضح، مودم متفاوت Mi 4 تاثیر خود را روی زمان مکالمه گذاشته است.

talk-time

مورد بعدی تست وبگردی است که Xiaomi M4، مجددا Mi 3 را پشت سر گذاشت. Mi 4، با ۹ ساعت و ۳۱ دقیقه نسبت به ۸ ساعت و ۴ دقیقه Mi 3 بهتر عمل کرد.

web-browsing

و در انتها نگاهی به تست باتری در زمینه پخش ویدیو بیندازیم. Mi 4 زمان دقیقی معادل ۷ ساعت را کسب کرد که ۲ ساعت و نیم کمتر از مدل قبل آن است. با این تفاوت که صفحه نمایش روشن‌تری را زمانی که روی ۵۰ درصد تنظیم شده است، برای ما به ارمغان می‌آورد.

video-playback

با در نظر گرفتن همه ملاحظلات، Xiaomi Mi 4، رتبه دوام ۶۸ ساعت را کسب کرد که ۲ ساعت نسبت به Xiaomi Mi 3 بیش‌تر است. این گوشی با روزی یک ساعت مکالمه، یک ساعت وبگردی و یک ساعت پخش ویدیو، سه روز روشن می‌ماند. همچنین موید این مطلب است که تفاوت بین دو گوشی در انتها و در واقعیت قابل چشم‌پوشی است.

 

1 در مورد “نتایج تست باتری Xiaomi Mi 4 را بخوانید و بدانید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH