6 برنامه برای اندروید که امکان ایجاد والپیپر سفارشی را می‌دهند

گاهی اوقات اینقدر والپیپر در گوشی خود داریم که نمی‌دانیم کدام را برای پس زمینه انتخاب کنیم. بعضی وقتها هم می‌خواهیم والپیپری داشته باشیم که ویژه خودمان است و با دستان خودمان درستش کرده‌ایم. والپیپری متشکل از چند عکسی که از روزهای خوش زندگی در کنار خانواده و دوستان انداخته‌ایم. اینجاست که برنامه‌های سفارشی سازی عکسهای پس زمینه وارد عمل می‌شوند.
در مطلب زیر هم شش تا از بهترین برنامه‌های سفارشی سازی والپیپر در اندروید را برایتان آماده کرده‌ایم.
Photo Grid
Photo-Grid---Collage-Maker
همانطور که از نامش پیداست، این برنامه یک کولاژ ساز است که به کاربر امکان می‌دهد، کولاژهای خود را ساخته و سپس از آنها در شکل والپیپر استفاده کند.
فوتو گرید یک برنامه فوق‌العاده شامل تعداد زیادی طرح، پس زمینه، فیلتر و حتی استکیرهای بامزه و جالب است که می‌توانید در کولاژ خود از آنها استفاده کنید.
پس از اتمام ساخت والپیپر خود، می‌توانید آنها را در گالری مشاهده کنید و از آنجا آنها را به جای والپیپر دستگاه بگذارید.
لینک دانلود
Photo Collage Maker
Photo-Collage-Maker
بله این یک برنامه کولاژ ساز دیگر است که الگوها، فریم‌ها، استیکرها و روشهای متفاوتی برای مجموعه کردن عکسها دارد. درست مثل برنامه قبلی این برنامه هم عکسهای ساخت دستتان را در گالری ذخیره می‌کند.
لینک دانلود
Neon Custom Wallpaper Maker
 neon
این برنامه در بین کاربران iOS مشهور بوده و در حال حاضر هم برای اندروید ارائه شده است که تقریبا مشابه با نسخه iOS کار می‌کند. این برنامه شامل بیش از 30 فونت و افکتهای متفاوت است.
لینک دانلود
MultiPicture Live Wallpaper
MultiPicture-Live-Wallpaper
مولتی پیکچر قادر است برای هر یک از صفحات خانه، یک عکس متفاوت نشان دهد. این برنامه کلی آپشن داشته و با افکتهای ترنزیشن جالبی که دارد، هنگام سوئیپ کردن حس جالبی را به کاربر می‌دهد.
لینک دانلود
Wallpaper Changer
Wallpaper-Changer
این برنامه به شکل یک والپیپر زنده اجرا می‌شود و می‌توانید عکسها را با تنظیم تایمر، طی یک زمان مشخصی تغییر دهید. در ضمن می‌توانید هر عکسی را که استفاده می‌کنید ویرایش کرده یا افکتهایی را که می‌خواهید به تمام عکسها اضافه کنید.
لینک دانلود
 Photo FX Live Wallpaper
Photo-FX-Live-Wallpaper
Photo FX Live Wallpaper رایگان است، اما برای داشتن تمام ویژگی‌هایش باید نسخه پرو آن را تهیه کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد هر عکسی را که می‌خواهید، در شکل اسلاید شو که به عنوان والپیپر شما به نمایش در می‌آید قرار دهید. در ضمن می‌توانید زمان، رنگ پس زمینه، شفافیت عکسها و غیره در اسلاید شو را تغییر دهید.
لینک دانلود
 

1 در مورد “6 برنامه برای اندروید که امکان ایجاد والپیپر سفارشی را می‌دهند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH