محصولات جدید سونی تا 2 متر زیر آب زنده می‌مانند!

تنها دو روز تا آغاز نمایشگاه IFA برلین باقی مانده است و تمامی شرکت‌ها دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت؛ اما گمانه زنی ها در مورد این نوآوری‌ها همچنان تا روزهای آخر ادامه دارد.

یکی از کمپانی‌هایی که برنامه‌های زیادی برای این نمایشگاه دارد سونی است! حتما می‌دانید که در این نمایشگاه قرار است سونی از پرچم‌دار جدیدش Z3 به همراه چند محصول دیگر رونمایی کند.

روز گذشته این شرکت تبلیغی را منتشر کرد با این تیتر که: با هم به عمق IFA خواهیم رفت! این متن همراه با عکسی منتشر شد که در زیر آب گرفته شده و بر روی آن متنی خلاصه با این تیتر کار شده بود: ?2m

2m-xperia-sony-ifa-640x360

طبیعتا منظور این عکس، قابلیت ضد آب بودن گجت های جدید سونی است! سونی به تازگی از گوشی ضد آب خود یعنی Xperia M2 Aqua رونمایی کرده است که دارای هر دو گواهینامه IP65 و IP68 است؛ اما این تیزر نشان می‌دهد که سونی در این نمایشگاه از یک دستگاه ضد آب دیگر نیز رونمایی خواهد کرد؛ اما این وسیله ویژگی جدیدی خواهد داشت و توانایی تنفسش در آب از 1.5 متر به دو متر افزایش یافته است!

بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسل جدید خانواده Xperai Z (Xperia Z3، Xperia Z3 compact و البته به احتمال زیاد Xperia Z3 Tablet Compact) نسبت به نسل‌های قبلی پیشرفتی در حوزه ضد آب بودنشان داشته باشند!

البته این محصولات همگی دارای گواهینامه IP68 هستند که طبق اعلام ارائه دهنده آن، این محصولات می‌توانند تا 3 متر زیر آب دوام بیاورند، اما سونی این ریسک را نکرده و عمق تنفس محصولاتش را کمتر اعلام کرده است!

تا فردا همه چیز مشخص خواهد شد!

2 در مورد “محصولات جدید سونی تا 2 متر زیر آب زنده می‌مانند!”

  1. تا فردا صبر کنیم ببینیم چی میشه
    ولی خیلی خوب میشه تا دو متر زیر اب باهش بریم یه سوال 2.5 بشه چی میشه ماب واردش میشه چطوری مگه زد اب نیستش؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH