سامسونگ پروژه خانه هوشمند خود را گسترش خواهد داد

Samsung-Smart-Home

شرکت کره‌ای سامسونگ پروژه‌ای ویژه را برای هوشمند کردن تمامی جوانب زندگی انسان‌ها عرضه نمود و نام آن را خانه هوشمند سامسونگ گذاشت، این پروژه در کره به شدت مورد استقبال قرار گرفته است ولی برنامه‌های سامسونگ برای این محصول ادامه دارد و سامسونگ پروژه خانه هوشمند خود را گسترش خواهد داد.

گفته می‌شود که سامسونگ یک کیت توسعه نرم‌افزاری برای این محصول تولید نموده است و تصمیم دارد تا با کمک آن به‌ سراغ استفاده از توانایی برنامه نویسان مستقل برود و به شرکت‌های نرم‌افزاری اجازه بدهد تا خانه هوشمند سامسونگ را پیشرفته‌تر و هوشمندتر سازند.

این خانه‌های هوشمند با کمک سیستم‌های کنترل صوتی و استفاده از امکانات گوشی‌ گالاکسی اس 5 خواهد توانست تا امکانات ویژه‌ای را برای صاحبان خود فراهم سازد که این امکانات درست مانند استفاده از نرم‌افزارهای موبایل است و به همین دلیل نیز شرکت‌های مستقل نرم‌افزاری خواهند توانست تا پروژه سامسونگ را به‌شدت توسعه بدهند.

با کمک این پروژه و در مدت زمانی کوتاه می‌توان هدف اشیاء اینترنتی را به واقعیت تبدیل نمود زیرا با کمک پروژه ویژه سامسونگ می‌توان انتظار داشت تا تمامی وسایل خانه به‌طور یکپارچه به یک سامانه متصل شوند تا شبکه داخلی خانه را ساخته و بتواند تمامی نیازهای شما را هوشمند کنند. برای نمونه یخچال شما با کم شدن مواد غذایی خاص، آن‌ها را به‌صورت آنلاین سفارش خواهد داد و این می‌تواند یک گام دیگر به‌سوی راحتی زندگی بشر آینده باشد، آینده‌ای که همین امروز برای ما محقق شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH