معرفی چندتا از ارزان‌ ترین ارزهای دیجیتال در سال 2023

قصد داریم در این مقاله به ارز دیجیتال ارزان بپردازیم و چندتا از اقتصادی‌ترین ارزهای دیجیتال را معرفی کنیم، پس اگر نسبت به ارزهای دیجیتال کنجکاو هستید و سوالاتی در ذهن دارید، بهتر است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اگر اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال ارزان‎‌قیمت و اقتصادی ندارید، پس بهتر است که در همین ابتدا، یک تعریف کلی از ارزهای دیجیتال ارزان‌ قیمت ارائه کنیم. ارز دیجیتال ارزان معمولا به ارزهایی می‌گویند که با بخش کوچکی از دلار معامله می‌شوند. این امر به این معنی است که سرمایه‌گذاران قادرند با سرمایه خیلی کوچک، هزاران توکن را خریداری کنند.

امروزه مردم زیادی در حوزه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. افراد معمولا مایل‌اند که از این بازار سود بالایی کسب کنند؛ اگرچه احتمال ریسک نیز وجود دارد. از آنجایی که ارز دیجیتال در بین مردم جهان، طرفداران زیادی پیدا کرده، افراد زیادی دوست دارند که به سراغ ارز دیجیتال ارزان بروند. خریداری ارز دیجیتال ارزان‌قیمت یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌تواند برای هر سرمایه‌گذار علاقمند به بازار کریپتو رخ دهد.

در حوزه ارز دیجیتال، پتانسیل بالایی وجود دارد و می‌توان مطمئن بود که پس از گذشت چندین مدت، شاهد رشد خوبی در میزان قیمت ارزها باشیم. جالب است بدانید که بازار ارز دیجیتال جزو جدیدترین بازارهای جهان است که توانسته به سودآورترین بازار تبدیل شود.

ارز دیجیتال ارزان

روز به روز به تعداد افرادی که وارد این حوزه می‌شوند، اضافه می‌شود. بنابراین، اگر می‌خواهید تا اطلاعات بیشتری از ارز دیجیتال ارزان در سال 2023 داشته باشید، بهتر است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ارز دیجیتال ارزان در سال 2023

همانطوری که در بالا نیز به طور مختصر توضیح دادیم، ارز دیجیتال ارزان به سرمایه‌گذاران این فرصت را می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری بسیار کم، میزان قابل توجهی توکن خریداری کرده و در این راه، سود بالایی کسب کنند.

البته بهتر است که افراد قبل از سرمایه‌گذاری در هر کدام از ارزهای دیجیتال ارزان‌ قیمت، به میزان نوسان قیمت و دیگر موارد مربوط به آن توجه کنند و پتانسیل صعودی ارز را در بلندمدت بررسی کنند تا هیچ اشتباهی در این روند پیش نیاید.

ارز دیجیتال ارزان

ارز دیجیتال ارزان برخلاف ارزهای دیجیتال گران‌قیمت مانند بیت کوین و اتریوم، طرفداران زیادی دارد و از آن گذشته نیز برای خرید یک توکن بیت کوین یا اتریوم به سرمایه اولیه زیادی نیاز داریم ولی ارزهایی که قیمت پایینی دارند، اینطور نیستند!

ارزهای دیجیتال ارزان معمولا قیمت پایینی دارند و نسبت به بالاترین قیمت قبلی خود معامله می‌شوند. این ارزها گاهی اوقات به صورت پیش فروش فروخته می‌شوند و تخفیف بالایی نیز خواهند داشت. همین امر سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند که زودتر وارد روند پیش فروش شوند.

آیا ارزهای دیجیتال ارزان‌ قیمت ارزش سرمایه‌گذاری کردن دارند؟

یکی از مزیت‌های اصلی ارزهای دیجیتال ارزان‌قیمت این است که به سرمایه‌گذاران فرصت می‌دهد تا با سرمایه کمی، تعداد زیادی توکن را خریداری کنند. برای مثال، بیت کوین با ده‌ها هزار دلار معامله می‌شود، این در حالی است که دیگر ارزهای با قیمت پایین، تنها با چند سنت قابل خریداری خواهند بود.

مثلا شما می‌توانید با 100 دلار، 0.003 از یک بیت کوین را بخرید. اما با همین میزان سرمایه‌گذاری، می‌توان بیش از 1000 توکن YPRED یا بیش از 11000 توکن ECOTERRA را خریداری کنید!

ارز دیجیتال ارزان

به همین دلیل است که ارزهای دیجیتال ارزان یک جایگزین محبوب برای سرمایه‌گذاران معمولی به حساب می‌آیند. برای بررسی ارزهای دیجیتال با قیمت مناسب در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

1. ارز دیجیتال ارزان وال استریت میمز (Wall Street Memes یا WSM)

در سال 2023 که میم کوین‌ها معرفی شدند، شاهد پیش فروش وال استریت میمز (WSM) بودیم. خریداری ارز دیجیتال Wall Street Memes یا WSM می‌تواند یک راه مقرون به‌صرفه برای ورود به بازار ارز دیجیتال در سال 2023 باشد.

تنها کمتر از دو هفته، قیمت این ارز از 0.0283 دلار در دور پیش فروش فعلی خود، به بیش از 6 میلیون دلار افزایش یافته است. دلیل محبوبیت بالای این ارز دیجیتال ارزان‌قیمت نیز به خاطر استقبال افراد از آن در دنیای مجازی است.

به نظر می‌رسد که وال استریت میمز بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در پلتفرم‌هایی مانند توییتر، اینستاگرام و دیسکورد دارد.

همچنین، NFT‌های این ارز نیز تعامل بالایی به خود دیده و سرمایه‌گذاران زیادی هستند که هم‌اکنون سعی دارند به خرید و فروش ارز دیجیتال ارزان‌قیمت وال استریت میمز بپردازند.

وال استریت میمز نقشی اساسی در بازار سکه‌های میم ایفا کرده و سعی دارد که با NFT های بیت‌کوین نیز همگام شود. چهره‌های برجسته‌ای مانند ایلان ماسک با این ارز در فضای مجازی تعاملاتی داشته‌اند که منجر به نفوذ گسترده آن در توییتر، اینستاگرام و غیره شد.

همین امر موجب می‌شود که میزان مبادلات آن در بایننس یا کوین بیس افزایش یابد. از جدول پایین نیز می‌توانید به اطلاعات مفیدی از این ارز دیجیتال دست پیدا کنید.

حداکثر میزان توکن برای فروش

30.577.000 دلار

مجموع توکن‌ها 

2.000.000.000 توکن

توکن‌های موجود در پیش فروش 

1.000.000.000 توکن

نوع شبکه بلاک‌ چین 

اتریوم

نوع توکن 

ERC-20

حداقل خرید توکن

100 توکن

خریداری با:

بایننس کوین، اتریوم، تتر، کارت عابر بانک

2. ارز دیجیتال AiDoge

ارز دیجیتال AiDoge نه تنها در حال حاضر بهترین ارز دیجیتال با قیمت پایین است، بلکه ویژگی‌های بلند مدت زیادی نیز دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی و بلاک‌چین، از ابزار اختصاصی آن استفاده کنند. این میم کوین به افراد فرصت می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری بسیار کم، مقدار زیادی توکن را خریداری کنند.

حداکثر میزان فروش که برای این توکن در نظر گرفته شده است، 14.9 میلیون دلار بوده (به تدریج به پایان این پیش فروش نزدیک می‌شویم) و در حال حاضر هر توکن تنها با قیمت 0.0000336 دلار به فروش می‌رسد.

بر اساس این قیمت، تنها با سرمایه‌گذاری 100 دلاری می‌توان سه میلیون توکن ارز دیجیتال AiDoge را خریداری کرد. با این حال، به یاد داشته باشید که حتی در بهترین پیش فروش‌ها نیز ریسک وجود دارد. همه چیز به موفقیت بلندمدت پروژه بستگی خواهد داشت.

از این گذشته، ارز دیجیتال AiDoge در حال توسعه اکوسیستم خود است، بنابراین سرمایه‌گذاران باید برنامه‌ریزی درستی برای اهداف خود داشته باشند. با توجه به این‌ موارد، خریداری ارز دیجیتال AiDoge می‌تواند یکی از بهترین تصمیم‌ها باشد. در جدول پایین، دیگر نکات مهم مربوط به این ارز دیجیتال آورده شده است که باید به آنها توجه کنید:

حداکثر میزان توکن برای فروش

14.9 میلیون دلار

مجموع توکن‌ها 

1 تریلیون توکن

توکن‌های موجود در پیش فروش 

500 میلیارد توکن (50 درصد)

نوع شبکه بلاک‌ چین 

شبکه اتریوم

نوع توکن 

ERC-20

حداقل خرید توکن

100 توکن

پرداخت با:

بایننس کوین، اتریوم، تتر، کارت عابر بانک

3. ارز دیجیتال yPredict (YPRED) 

توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال yPredict در حال ساخت یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین هستند تا فرصت خرید و فروش مدل‌های پیش‌بینی شده را در اختیار کاربران قرار دهند. این پلتفرم اکنون میزبان مدل‌هایی است که توسط افراد حرفه‌ای در این حوزه، تحلیلگران رمزنگاری و معامله‌گران ارز دیجیتال توسعه داده شده‌اند.

کاربران می‌توانند در هر مدل پیش‌بینی‌ شده روی بخش خاصی از حوزه دیجیتال تمرکز کنند و تصمیمات هوشمندانه و کارآمدتری بگیرند. مثلا برخی از این مدل‌ها، تحلیل تکنیکی و فرآیندهای تحقیقاتی را ساده‌تر می‌کنند که شامل ارائه الگوهای تشخیص خودکار نمودار و موارد دیگر هستند.

نمونه‌های دیگر مدل‌ها نیز سیگنال‌های معاملاتی خاصی را ارائه می‌دهند تا کاربر بتواند علاوه بر معرفی تحلیل تکنیکی، قیمت مناسب ورودی و خروجی را نیز تشخیص دهد. همچنین، «دائو» یا «سازمان خودگردان غیرمتمرکز» سعی می‌کند که همیشه قبل از ورود مدل‌های پیش‌بینی شده به بازار، آنها را آزمایش و ارزیابی کند.

ارز دیجیتال yPredict (YPRED) در حال حاضر با قیمت‌ پیش‌فروش فروخته می‌شود و تاکنون بیش از 1.7 میلیون دلار جمع‌آوری شده است. قیمت کنونی این ارز برابر با 0.09 دلار برای هر توکن خواهد بود. علاوه بر آن، گفته شده که قیمت آن در دو مرحله پیش‌ فروش بعدی به 0.10 دلار و 0.11 دلار افزایش می‌یابد و پس از پایان آن، به قیمت 0.12 دلار خواهد رسید.

البته به یاد داشته باشید که این ارز دیجیتال هنوز در حال توسعه است؛ پس باید در دراز مدت مراقب تغییرات و نوسان قیمت آن باشید.

حداکثر میزان توکن برای فروش

6.5 میلیون دلار

مجموع توکن‌ها 

1 میلیارد توکن

توکن‌های موجود در پیش فروش 

800 میلیون توکن 

نوع شبکه بلاک‌ چین 

پلی‌گان

نوع توکن 

ERC-20

حداقل خرید توکن

200 توکن

خرید با:

پالی‌گان (متیک)، بایننس کوین، اتریوم، تتر، کارت عابر بانک

4. ارز دیجیتال ارزان Ecoterra (ECOTERRA)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال ارزان که قصد داریم اکنون آن را معرفی کنیم، ارز دیجیتال Ecoterra نام دارد. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان روی پروژه پیش فروش کار می‌کنند و نحوه کار اینطور است که کاربران می‌توانند برای بازیافت کالاها، توکن‌های این ارز دیجیتال را به دست آورند.

هر موادی که برای بازیافت مناسب‌اند (که شامل شیشه، قوطی حلبی، بطری پلاستیکی و مقوا و دیگر موارد هستند)، در این راه کاربردی خواهند بود. پاداش‌ها به صورت توکن‌های ECOTERRA به کاربران پرداخت می‌شوند و میزان آنها نیز به نوع و حجم اقلام بازیافتی بستگی خواهد داشت.

ارز دیجیتال ارزان

در این فرآیند، فرد باید در ابتدا اقلام بازیافتی را اسکن کرده و آنها را در یک دستگاه فروش مناسب بازیافت قرار دهد. سپس، برنامه Ecoterra میزان ارزش مواد بازیافتی را به صورت توکن اعلام می‌کند.

توسعه‌دهندگان قصد دارند علاوه بر پاک‌سازی محیط‌ زیست، به کاربران کمک کنند تا به درآمدزایی خوبی برسند. پیش فروش این توکن اکنون آغاز شده و تاکنون بیش از 4 میلیون دلار جمع‌آوری شده است.

کمترین قیمت آن نیز در حال حاضر برای هر توکن ECOTERRA، برابر با 0.0085 دلار است. شما همچنین می‌توانید در جدول پایین، به اطلاعاتی همچون حداکثر میزان توکن برای فروش، مجموع توکن‌ها، نوع شبکه بلاک‌ چین و غیره دست پیدا کنید.

حداکثر میزان توکن برای فروش

6.7 میلیون دلار

مجموع توکن‌ها 

2 میلیارد توکن

توکن‌های موجود در پیش فروش 

1 میلیارد توکن (50 درصد)

نوع شبکه بلاک‌ چین 

شبکه اتریوم

نوع توکن 

ERC-20

حداقل خرید توکن

10 دلار

خرید با:

اتریوم، تتر، کارت عابر بانک

5. ارز دیجیتال DeeLance (DLANCE)

ارز دیجیتال DeeLance یکی دیگر از پروژه‌های ارزان‌قیمت ارز دیجیتال است که به تازگی توسعه یافته و مبتنی بر بلاک چین خواهد بود. در این پروژه که مناسب فریلنسرها خواهد بود، با روشی شفاف و کارآمد، تمام پرداخت‌های فریلنسینگ از طریق قراردادهای هوشمند انجام می‌شوند و در توکن‌های DLANCE تسویه خواهند شد.

ارز دیجیتال ارزان

با این روش، کاربران می‌توانند از پرداخت‌های سریع و کم‌هزینه بهره ببرند و برای حل اختلافات خود در این قراردادها، از سیستم بلاک چین استفاده کنند. این پروژه حتی وارد دنیای متاورس نیز شده است و سرمایه‌گذاری‌ها از طریق NFT پشتیبانی می‌شوند.

در حال حاضر، پیش فروش ارز دیجیتال DeeLance همچنان ادامه دارد و توکن‌های DLANCE نیز با قیمت 0.038 دلار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از جدول پایین، سایر جزییات مربوط به این ارز دیجیتال با قیمت مناسب را مشاهده کنید.

حداکثر میزان توکن برای فروش

6 میلیون دلار

مجموع توکن‌ها 

1 میلیارد توکن

توکن‌های موجود در پیش فروش 

300 میلیون توکن (30 درصد)

نوع شبکه بلاک‌ چین 

شبکه اتریوم

نوع توکن 

ERC-20

حداقل خرید توکن

10 دلار

خرید با:

اتریوم، تتر، کارت عابر بانک

6. ارز دیجیتال Launchpad (LPX) 

ارز دیجیتال Launchpad XYZ به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مواقع نیاز، نسبت به ارزیابی ریسک و پاداش معامله خود اقدام کنند؛ علاوه بر آن، این فرصت برای آنها وجود دارد که ببینند کدام ارز دیجیتال ارزش خرید دارد.

همچنین قرار است NFTهای انحصاری و بازی‌هایی برای کسب درآمد به زودی عرضه شوند که در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. تبادلات غیرمتمرکز NFT، تجربه‌های متاورس و غیره نیز از جمله مواردی هستند که در آینده با این ارز دیجیتال اقتصادی شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود.

البته برای دسترسی به برخی از این ویژگی‌ها، تضمین ثبات ارز دیجیتال Launchpad (LPX) در دراز مدت و بهره‌گیری از تخفیف و مزایای بالا، باید از توکن‌های این ارز استفاده کرد. این توکن‌ها در حال حاضر با قیمت‌های پیش فروش فروخته می‌شوند و میزان افزایش آن تاکنون بیش از 500.000 دلار برآورد شده است.

قیمت پیش فروش فعلی برای هر توکن، 0.0445 دلار محاسبه شده، یعنی با هر 100 دلار سرمایه‌گذاری، می‌توان بیش از 2200 توکن ارز دیجیتال Launchpad (LPX) را خریداری کرد. در جدول پایین نیز سایر اطلاعات مربوط به این ارز دیجیتال آورده شده است؛ بنابراین به آنها توجه کنید.

حداکثر میزان توکن برای فروش

12.5 میلیون دلار

مجموع توکن‌ها 

1 میلیارد توکن

توکن‌های موجود در پیش فروش 

250 میلیون توکن

نوع شبکه بلاک‌ چین 

شبکه اتریوم

نوع توکن 

ERC-20

حداقل خرید توکن

100 LPX

خرید با:

اتریوم، تتر، بایننس کوین، کارت عابر بانک

7. ارز دیجیتال ارزان Anarchy (ANA)

در بین لیست ارز دیجیتال اقتصادی، ارز Anarchy نیز حضور دارد. این شبکه مبتنی بر بلاک چین یکی از جدیدترین سیستم‌های مبتنی بر میم‌کوین است که به تازگی توسعه یافته و هدف آن نیرو بخشیدن به بازار ارز دیجیتال و افزایش توجه علاقمندان آن خواهد بود.

توسعه‌دهندگان این ارز قصد دارند تا با بی‌انصافی‌هایی که در طول این سال‌ها در فضای مالی حاکم بوده، مبارزه کنند و دیگر اجازه ندهند که مسائل متعددی مانند بحران 2008 تا رکود اقتصادی 2023 در بازار جهانی رخ دهند.

آنها اظهار داشته‌اند که به جای اینکه قدرت در دست افراد خاصی بیافتد، با فناوری بلاک چین، این قدرت بین همه کاربران به صورت عادلانه توزیع خواهد شد. این پروژه مبتنی بر اتریوم از میم‌ها برای افزایش آگاهی و انتقاد از سیستم استفاده می‌کند و در عین حال، جوی سرگرم‌کننده را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

علاوه بر آن، «دائو» یا «سازمان خودگردان غیرمتمرکز» نیز اعلام کرده که در این امر از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.  توسعه‌دهندگان 80 درصد از کل عرضه را برای فروش عمومی، 20 درصد برای نقدشوندگی و 4.5 درصد از هر فروش و تراکنش را برای کیف پول دائو اختصاص داده‌اند.

دارندگان این رمز ارز نیز می‌توانند با داشتن توکن Anarchy، کنترل بیشتری روی سرمایه خودشان داشته باشند و هر ماه از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید در جدول پایین نیز به سایر جزییات این ارز دیجیتال با قیمت پایین نیز توجه کنید.

حداکثر میزان توکن برای فروش

اطلاعاتی در دسترس نیست

مجموع توکن‌ها 

69420 میلیون توکن

توکن‌های موجود در پیش فروش 

اطلاعاتی در دسترس نیست

نوع شبکه بلاک‌ چین 

شبکه اتریوم

نوع توکن 

ERC-20

حداقل خرید توکن

اطلاعاتی در دسترس نیست

خرید با:

اتریوم، تتر، بایننس کوین، کارت اعتباری

8. ارز دیجیتال Ripple (XRP)

پروژه Ripple (XRP) یکی از بزرگترین پروژه‌ها بوده ولی در عین حال یکی از ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال‌ نیز محسوب می‌شود.

پروژه رمز ارز Ripple (XRP) که در سال 2012 آغاز به کار کرد، به بانک‌ها کمک می‌کند تا پرداخت‌های برون مرزی را راحت‌تر انجام دهند و در کل پرداخت بین‌المللی را برای آنها و موسسات مالی تسهیل می‌کند.

در حال حاضر نیز صدها موسسه روی این ارز دیجیتال آزمایش‌هایی انجام داده‌اند. گفته شده که هر تراکنش حدودا یک سنت هزینه دارد و ارزش کلی آن در بازار، معادل 23 میلیارد دلار است.

هر توکن ارز دیجیتال Ripple (XRP) نیز قیمتی برابر 0.46 دلار دارد. در سال 2017، ارزش این ارز دیجیتال بیش از 120 میلیارد دلار برآورد شده بود و بالاترین قیمت آن نیز 3.84 دلار بوده است. پس اگر به دنبال یک رمز ارز اقتصادی و با تخفیف بسیار بالا هستید، می‌توانید از ارز دیجیتال Ripple (XRP) بهره ببرید.

9. ارز دیجیتال Shiba Inu (SHIB)

ارز دیجیتال Shiba Inu (SHIB) در سال 2020 معرفی شد. این میم کوین در حال حاضر به یکی از پروژه‌های چند میلیارد دلاری تبدیل شده و موفق شد که از ارزش بیش از 40 میلیارد دلاری نیز عبور کند.

بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد، رمز ارز Shiba Inu (SHIB) مجموعا هزار تریلیون توکن داشته و در حال حاضر، یکی از ارزان‌ترین ارزهای دیجیتالی است که کاربران می‌توانند در سال 2023 خریداری کنند.

این ارز اکنون با 0.000008493 دلار معامله می‌شود؛ یعنی می‌توانید تنها با یک سرمایه‌گذاری کوچک 100 دلاری، بیش از 11 میلیون توکن ارز دیجیتال Shiba Inu (SHIB) را خریداری کنید.

ارزش کنونی این رمز ارز، بیش از 5 میلیارد دلار برآورد شده، این امر نشان‌دهنده کاهش 87 درصدی آن نسبت به سال 2021 است. توسعه‌دهندگان این ارز پروژه سعی دارند که با توسعه بخش‌های مختلف آن، این میم کوین را به یک توکن کاربردی تبدیل کنند.

کاربران می‌توانند در متاورس هم از ویژگی‌های جذاب این توکن استفاده کرده و در آن، زمین‌های مجازی فراوانی را خریداری کنند. گفته شده که در حال حاضر، یک صرافی غیرمتمرکز نیز به نام ShibSwap راه‌اندازی شده است.

10. ارز دیجیتال Stellar (XLM)

پروژه Stellar یکی از کارآمدترین پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین است که شبکه پرداخت خوبی دارد. پردازش تراکنش‌های Stellar برای تمامی کاربران در مدت زمان کوتاهی و با هزینه 0.00001 XLM انجام می‌شود.

علاوه بر این، ارز دیجیتال Stellar به عنوان پل نقدینگی عمل می‌کند و با ارائه معاملات ارزان و سریع، به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارزهای فیات را از طریق شبکه خود انتقال دهند. از آنجایی که توسعه‌دهندگان رمز ارز Stellar (XLM) در گذشته با سازمان‌هایی همچون IBM و MoneyGram همکاری داشته‌اند، توجه سازمان‌های بزرگ دیگر نیز به آن جلب می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی، با کشورهای در حال توسعه پول رد و بدل کنند. ارزش کنونی این ارز دیجیتال کمی بیش از 2 میلیارد دلار برآورد شده است.

بالاترین ارزش آن در سال 2021 بوده که به بیش از 17 میلیارد دلار رسید. مجموع عرضه ارز دیجیتال Stellar (XLM) بیش از 50 میلیارد خواهد بود. تقریبا 27 میلیارد از این رقم اکنون در حال گردش است.

11. ارز دیجیتال SushiSwap (SUSHI)

صرافی SushiSwap در سال 2020 راه‌اندازی شد. این صرافی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون مراجعه به یک مرکز کریپتو یا شخص ثالث، ارز دیجیتال خود را مبادله کنند. در عوض، تمام معاملات SushiSwap از طریق صندوق‌های وام‌دهی نقدشوندگی انجام می‌شوند.

همچنین SushiSwap از بیش از دوازده بلاک چین استاندارد از جمله اتریوم، فانتوم، زنجیره هوشمند بایننس، آربیتروم و پلی‌گان پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از آن، از ارزان‌ترین و بهترین نرخ‌ها در بازار مبادلات باخبر شوند.

در حال حاضر، رمز ارز SushiSwap (SUSHI) تنها با 0.08 دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن نیز برابر با 190 میلیون دلار خواهد بود.

12. ارز دیجیتال Gala (GALA)

ارز دیجیتال Gala (GALA) در سال 2018 رونمایی شد. این ارز مبتنی بر بلاک چین بوده که برای بازی‌ها توسعه داده شده است. در حال حاضر نیز کاربران می‌توانند از 28 بازی موجود در آن با ژانرهای مختلف لذت ببرند و به کسب درآمد بپردازند.

هرچه تلاش کاربر در بازی‌های مختلف بیشتر باشد، به مراتب پاداش بیشتری نیز کسب می‌کند. میزان پاداش نیز در آینده بررسی شده و سپس به صورت توکن‌های GALA پرداخت خواهد شد. دارایی‌های درون بازی توسط NFT های موجود در بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌شوند.

آنطوری که توسعه‌دهندگان رمز ارز Gala (GALA) اعلام کرده‌اند، تا به امروز بیش از 2.2 میلیارد دلار برای پاداش این توکن توزیع شده است. میزان ارزش ارز دیجیتال Gala (GALA) در بازار بیش از 200 میلیون دلار بوده و همچنین، گفته می‌شود که این ارز از سال 2020، با رشد تقریبا 2000 درصدی روبرو شده است.

ارز دیجیتال ارزان

جمع‌بندی مقاله ارز دیجیتال ارزان

ما سعی کردیم که در این مطلب چندتا از ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال را معرفی کنیم تا بتوانید با سرمایه پایین، میزان زیادی از ارز دیجیتال دلخواه خود را در سال 2023 خریداری کنید. ارزهای دیجیتال ارزان قیمت سود زیادی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند و آنها می‌توانند با سرمایه کوچک خود، تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

این امر برای کسانی که بودجه کمی دارند، بسیار مناسب خواهد بود. البته بهتر است که افراد قبل از سرمایه‌گذاری در هر کدام از رمز ارزها به میزان نوسان قیمت توجه کنند. بازار رمز ارز جزو جدیدترین و سودآورترین بازارهای جهان است.

رمز ارز ارزان‌قیمت برخلاف ارزهای گران مانند بیت کوین و اتریوم، طرفداران زیادی داشته و به سرمایه اولیه زیادی نیز نیازی ندارد. این ارزها گاهی اوقات به صورت پیش فروش فروخته می‌شوند و تخفیف بالایی نیز خواهند داشت. همین امر سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند که زودتر ارزهای موجود در پیش فروش را خریداری کرده و به کسب درآمد بپردازند.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آی‌تی‌رسان بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و کاربردی بوده باشد و توانسته باشید که برای سوالاتتان در این باره، به پاسخ مناسبی برسید. اگر هم نظر یا انتقادی دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH