ردمی نوت 13 پرو پلاس با طراحی مشابه با گوشی پرچمدار شیائومی در راه است

با توجه به برنامه زمانی معمول برای عرضه گوشی‌های سری ردمی نوت انتظار می‌رود که گوشی ردمی نوت 13 طی فصل پاییز امسال در بازار چین عرضه شود. اما اکنون پیش از موعد زمانی مورد انتظار، شایعه جالبی در رابطه با این مدل رده بالا منتشر شده است.

ظاهرا ردمی نوت 13 پرو پلاس با الگوی طراحی الهام گرفته شده از شیائومی 13 روانه بازار می‌شود. اکنون تصویر شماتیک این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

این پست توسط یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station منتشر و در ادامه حذف شد. تصویر شماتیک نشان‌دهنده نمایشگر با طراحی تخت، لبه‌های جانبی صاف و ماژول جزیره‌ای شکل دوربین است. این سبک از طراحی، تصویر گوشی شیائومی 13 را در ذهن تداعی می‌کند.

بزرگ‌ترین تفاوت میان این دو گوشی به اندازه آنها مربوط می‌شود. ردمی نوت 13 پرو پلاس مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی خواهد بود؛ در حالی‌که شیائومی 13 با محوریت یک نمایشگر 6.36 اینچی تولید می‌شود.

بعلاوه پست منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهد که این گوشی با رابط کاربری MIUI 15 عرضه خواهد شد. با این‌حال با توجه به الگوی معمول برای به‌روزرسانی‌های ارائه شده توسط شیائومی، برای به‌کارگیری اندروید 14 هیچ تضمینی وجود ندارد. با عرضه این محصول به بازارهای جهانی در ژانویه سال آینده احتمالا شاهد اجرای سیستم‌عامل‌ اندروید 14 بر روی آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH