بهترین نرم افزارها برای ساخت رزومه کاری

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی مناسب و بالا بردن شانس استخدام خود باید حتما انجام دهید، تنظیم یک رزومه کاری مناسب، قوی و کامل است. ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد، آشنایی کاملی با نحوه نوشتن و تنظیم کردن یک رزومه نداشته باشید. از این رو قصد داریم تا چند نمونه از بهترین نرم افزارهای مخصوص رزومه را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزومه نویسی و آشنایی مرحله‌به مرحله با این موضوع، با ما همراه باشید.

برنامه‌های رزومه ساز

از آنجایی که  امروزه اغلب شرکت‌ها در روند جذب نیرو استخدام از متقاضیان درخواست یک رزومه کاری مناسب دارند، نرم افزارها و سایت‌های مختلف و متعددی اقدام به رزومه سازی رایگان کرده‌اند که شما می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. لازم به ذکر است آموزش ورد نیز در این زمینه کمک‌کننده بوده و باعث می‌شود تا شما موفق به تنظیم رزومه کاری مناسب‌تر و کامل‌تری شوید.

رزومه ساز Ezee CV

یکی از بهترین گزینه‌های ساخت رزومه کاری را می‌توانیم این برنامه بدانیم که برای ویندوز طراحی شده است. شما می‌توانید با آشنایی با نرم افزار word و این نرم افزار، سابقه کاری و اطلاعات شخصی مرتبط خود را با جزئیات مناسب برای یک رزومه کاری، آماده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید تمام فرصت‌های شغلی پیش‌آمده را غنیمت شمرده و با ارسال یک رزومه کاری مؤثر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شانس خود را برای کاریابی آنلاین، امتحان کنید.

فرایند رزومه نویسی در این برنامه 9 گام دارد که شما باید آن‌ها را به صورت مرحله به مرحله پشت سر هم طی کنید تا به نتیجه دلخواه خود یعنی تنظیم رزومه کاری قوی، دست پیدا کنید. در طی مراحل رزومه نویسی آنلاین با کمک این ابزار، باید تمام اطلاعات خواسته‌شده در موضوعات زیر را به درستی وارد کنید تا بتوانید یک رزومه کامل از خودتان داشته باشید. به عبارتی مراحلی که باید در ساخت رزومه با کمک این برنامه طی شوند به شرح زیر هستند.

  • نام، آدرس و تاریخ تولد
  • اطلاعات مربوط به تماس
  • معرفی کوتاهی از خودتان
  • میزان تحصیلات
  • سوابق کاری گذشته
  • مهارت‌های مختلف
  • علایق
  • منابع
  • معرف‌ها

رزومه ساز CVs Resume template

گزینه دیگری که در این زمینه وجود دارد و شما می‌توانید برای ساخت رزومه از آن استفاده کنید، نرم افزار CVs Resume template است. این برنامه برای ویندوز، به ویژه نسخه 10 آن طراحی شده و قابل‌استفاده است. این نرم افزار دقیقا مشابه با هوش مصنوعی، به شما کمک می‌کند تا با در اختیار داشتن 8 قالب آماده رزومه سازی، بتوانید مرحله به مرحله پیش رفته و یک رزومه که معرف تمام مهارت‌ها و استعدادهای شماست را بسازید. این قالب‌ها قابلیت وارد کردن عکس برای تکمیل رزومه را دارند که شما می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. شما می‌توانید انواع اطلاعات شخصی خود که برای کاریابی آنلاین مناسب هستند را در چنین رزومه‌ای وارد کرده و از آن برای آزمون‌ها و مصاحبه های کاری آنلاین استفاده کنید.

نرم افزار ساخت رزومه Applyya

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای رزومه ساز که شما با آشنایی با نرم افزار word می‌توانید به سادگی از آن بهره ببرید، همین گزینه است. رزومه‌های ساخته‌شده توسط این ابزار، هیچ‌گونه نوشته یا لگویی ندارند و شما می‌توانید در راستای کاریابی آنلاین، از آن‌ها بهره ببرید. این رزومه ساز دارای فیلدهای مختلف برای اطلاعات گوناگون و همچنین پروفایل دارد تا شما بتوانید تصویر خود را نیز در آن اضافه کنید. با کمک این رزومه ساز شما این قابلیت را دارید که یک معرفی کامل از خود، مهارت‌ها، استعدادها، تخصص‌ها، اهداف کاری و … ارائه دهید.

امکان استفاده از رنگ‌های پایه برای رزومه، قلم‌های سفارشی و همچنین اندازه فونت دلخواه نیز با کمک این ابزار وجود دارد. درنهایت شما می‌توانید یک رزومه کاملا حرفه‌ای و مدرن با کمک این ابزار برای خود بسازید و در نهایت آن را به فرم pdf دانلود کرده و ذخیره‌سازی کنید تا در مواقع موردنیاز بتوانید به سادگی از آن استفاده ببرید.

برنامه رزومه ساز Career Igniter

برنامه رزومه ساز کاملا رایگان دیگری که در این زمینه وجود دارد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید، همین گزینه است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا از طریق آموزش ورد و بدون هیچ مهارت دیگر، رزومه کاری مناسبی را برای خود طراحی کرده و آن را برای سایت‌های کاریابی ارسال کنید. داشتن چنین رزومه‌ای، می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به شغل دلخواه و موردعلاقه‌تان تا حد زیادی افزایش دهد. در زمان کر کردن با این ابزار رزومه سازی، تنها کافی است که فیلدها و کادرهای خالی را به خوبی پر کنید، بدون اینکه به مهارت خاصی نیاز داشته باشید.

برنامه رزومه ساز RESUME SCORECARD

اگر به دنبال یکی از ساده‌ترین برنامه‌ها برای ساخت رزومه هستید، می‌توانید از این ابزار استفاده کنید. راهنمای ساخت رزومه با کمک این ابزار به سادگی امکان‌پذیر بوده و حتی در صورت در دسترس نبودن اینترنت نیز شما می‌توانید به سادگی از این ابزار بهره ببرید. به صورت کلی می‌توانیم بگوییم که این برنامه فقط یک تمپلیت بوده که شما می‌توانید آن را در هر مرورگری باز کرده و اطلاعات مربوط به سابقه کاری و همچنین اطلاعات شخصی مربوط به شغل دلخواه خود را در آن ثبت کنید. درنهایت با دانلود این برنامه، یک فایل زیپ در اختیار خواهید داشت که با کلیک بر روی فایل آن، رزومه شما به صورت آفلاین نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید این برنامه را بر روی فایرفاکس، کروم و یا حتی مایکروسافت اچ به راحتی به اجرا درآورید.

 

برنامه رزومه ساز CV Assistant

دیگر گزینه‌ای که در این زمینه شما در دسترس دارید و به عنوان یک رزومه ساز خوب و کاربردی شناخته می‌شود، CV Assistant است. این رزومه ساز رایگان و حرفه‌ای بوده و ابزارهای متعدد و مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با کمک آن‌ها، رزومه موردنیاز خود برای کاریابی آنلاین خود را در هر زبان خارجی دلخواه و یا زبان فارسی، تهیه و تنظیم کنید. پس شما می‌توانید با در اختیار داشتن این برنامه، به سادگی اقدام به ساخت رزومه انگلیسی کرده و برای شرکت‌های خارج از ایران ارسال کنید.

برنامه رزومه ساز ResumeMaker

از دیگر گزینه‌های انتخابی که شما برای ساخت رزومه کاری موردنیاز خود در دسترس دارید، می‌توانید به این برنامه اشاره‌کنیم. این نرم افزار یک ابزار جدید و بسیار حرفه‌ای بوده که به شما کمک می‌کند تا یک رزومه گویا، قوی و مدرن برای خود تهیه و تنظیم کنید. نرم افزار ResumeMaker نیاز به هیچ‌گونه دوره‌های آموزشی نداشته و هرکسی می‌تواند به سادگی با رابط کاربری مناسب آن، برای خود یک رزومه کاری تشکیل‌شده از اطلاعات شخصی و مهارت‌های مختلف، بسازد. کارفرمایان نیز با استفاده از این رزومه ساز، می‌توانند اطلاعات کلی و دقیقی را نسبت به نیروها و کارمندان خود به دست آورند.

سخن پایانی

یکی از اولین مدارکی که برای استخدام در شغل دلخواه خود باید ارائه دهید، رزومه کاری است. از این رو شما باید مهارت خود را در رزومه نویسی افزایش دهید. امروزه برنامه‌های رزومه ساز متعدد ارائه‌شده‌اند که برای ساخت رزومه، کمک ویژه‌ای به شما می‌کنند. شما می‌توانید از راهنمای ساخت رزومه در این برنامه‌ها استفاده کرده و به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH