تمرینات مارک زاکربرگ با فایترهای UFC برای آمادگی رقابت با ایلان ماسک

مارک زاکربرگ به وضوح مبارزه احتمالی خود با ایلان ماسک را جدی گرفته است. وی با انتشار چندین تصویر در روز سه‌شنبه (20 تیر ماه) تائید کرد که تمرینات آماده‌سازی خود را در کنار ستارگان مسابقات قهرمانی مبارزات شدید (UFC) پشت سر می‌گذارد.

مارک زاکربرگ تمرینات خود با مربیگری Israel Adesanya و Alex Volkanvsky را آغاز کرده است. این 3 نفر پس از تمرین چند عکس یادگاری را ثبت کردند و در این تصاویر، رئیس متا به یکی از مردان بزرگ دنیای IT هیچ شباهتی ندارد.

مارک زاکربرگ در این تصاویر با شکمی عضلانی، توده عضلانی چشمگیر و درصد کمی از چربی در زیر پوست مشاهده می‌شود. بعلاوه به گفته مطبوعات، مارک زاکربرگ 39 ساله دارای عضلات سینه، دلتا، عضلات دو سر و سه سر است. بعلاوه نتایج تمرینات پیوسته آقای زاکربرگ در باشگاه‌های ورزشی به وضوح در این تصاویر قابل رویت هستند.

آقای Adesanya از روند آماده‌سازی شخصیت میلیاردر مشهور تحت تاثیر قرار گرفته و اعلام کرده که مارک زاکربرگ در مبارزه به هیچ عنوان دست و پا بسته نخواهد بود. بنابراین وی آمادگی آقای زاکربرگ برای مبارزه را بسیار جدی می‌گیرد.

پیش از این ایلان ماسک پیشنهاد آموزش با ژرژ سنت پیر؛ یک چهره افسانه‌ای در هنرهای رزمی ترکیبی و قهرمان 3 دوره مسابقات قهرمانی UFC را پذیرفت. همچنین وی عکسی از ژرژ سنت پیر، جان داناچر؛ مربی برزیلی جیو جیتسو و لکس فریدمن؛ دارنده کمربند مشکی جیو جیتسو را منتشر کرد.

به گفته دانا وایت، درآمد حاصل از مبارزه بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در مقایسه با مبارزه تاریخی McGregor و Mayweather سه برابر بیش‌تر خواهد بود. وی افزود که این مبارزه پربیننده‌ترین مسابقه در تاریخ خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH