ویژگی‌ استیکرهای متحرک مبتنی بر آواتار به‌زودی به واتس‌آپ افزوده خواهد شد

واتس‌آپ اخیر اعلام کرد که استیکرهای آواتار بیش‌تری را به اپلیکیشن خود اضافه نموده است. این برنامه اکنون قادر است تا با استفاده از تصاویر سلفی کاربر، نمایه‌های آواتار را به‌صورت خودکار ایجاد نماید. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد اضافه شدن ویژگی‌های مرتبط با آواتار بیش‌تری به واتس‌آپ خواهیم بود. بر اساس اعلام پایگاه WABetaInfo، واتس‌آپ قصد دارد تا از نسخه‌های متحرک استیکرهای آواتار در پلتفرم پیام‌رسان خود رونمایی کند.

این ویژگی جدید در نسخه بتا واتس‌آپ برای سیستم‌عامل اندروید با شماره ورژن v2.23.15.6 مشاهده شده است. ورژن متحرک استیکرهای آواتار دارای حالت پویا بوده و احساس سرزنده‌تری را به کاربران القا می‌کند. بعلاوه این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا با روش گویاتری با سایرین ارتباط برقرار نمایند. در عین‌حال مکالمات نیز جنبه سرگرم‌کننده‌تری پیدا می‌کنند.

همچنین پایگاه WABetaInfo نیز ویدیویی از این ویژگی را منتشر کرده است. بر اساس محتوای ویدیو به‌نظر می‌رسد که استفاده از این ویژگی بسیار آسان است. بدین منظور کافیست کاربران استیکر آواتار خود را در برنامه ایجاد نموده و پس از مراجعه به بخش استیکرها بر روی آواتار ضربه بزنند. سپس استیکرهای متحرک با مضمون آواتار خود را پیدا خواهند کرد.

بر اساس اعلام این نشریه، استیکرهای آواتار متحرک در نسخه بتا برنامه به نحوی بسیار مناسب عمل نموده و فاقد هرگونه مشکل در زمینه پایداری هستند. این موضوع نشان می‌دهد که واتس‌آپ احتمالا به‌زودی از این ویژگی در نسخه پایدار برنامه رونمایی خواهد کرد. با این‌حال در حال حاضر پیرامون زمان عرضه عمومی این ویژگی هیچ‌گونه جزئیات دیگری در دست نیست.

با ارائه این ویژگی در نسخه عمومی واتس‌آپ، کاربران هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی می‌توانند خود را به‌عنوان متا آواتار معرفی کنند. روز گذشته شرکت متا اقدام به عرضه این مشخصه برای تماس‌های ویدیویی اینستاگرام و مسنجر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH