ربات ChatGPT با مرورگر سامسونگ ادغام می‌شود

به‌نظر می‌رسد که ورژن آینده مرورگر اینترنتی سامسونگ احتمالا از ابزار جذاب هوش مصنوعی موسوم به ChatGPT بهره خواهد برد. بر اساس اعلام وبسایت Android Authority، فایل APK اپلیکیشن Samsung Internet دارای مکان‌هایی برای تنظیمات مربوط به ChatGPT و انتخاب مدل‌ها برای این ربات چت هوشمند است. با این‌حال نشریه مذکور از یافتن هرگونه سرنخ پیرامون نحوه برنامه‌ریزی سامسونگ برای پیاده‌سازی ربات چت هوش مصنوعی در مرورگر وب خود ناتوان بود.

سامسونگ به آسانی می‌تواند یک پنجره چت مبتنی بر ChatGPT را به برنامه مرورگر خود اضافه کند. این پنجره به کاربران امکان می‌دهد تا در عوض مراجعه به وبسایت ChatGPT، درخواست‌های مربوط به مدل هوش مصنوعی را مستقیما از طریق مرورگر Samsung Internet مطرح نمایند.

همچنین این شرکت می‌تواند از ربات چت هوش مصنوعی برای نمایش محتوای یک صفحه وب به کاربران استفاده نموده و درک استوری‌های طولانی در مدت زمان کوتاه را برای کاربران تسهیل کند.

در این مرحله امکانات زیادی وجود دارد و پیش‌بینی نحوه ادغام این ویژگی‌ها در برنامه توسط سامسونگ امری دشوار است. سامسونگ احتمالا از ChatGPT به‌عنوان یک ویژگی آزمایشی (یا به‌عنوان بخشی از پروژه Galaxy Lab) در مرورگر Samsung Internet رونمایی خواهد کرد.

شرکت‌های مختلف بعضا با هدف تست یک ویژگی آزمایشی، آن‌را به برنامه خود اضافه نموده و سپس در نسخه نهایی برنامه، مشخصه مذکور را حذف می‌کنند. بنابراین مرورگر Samsung Internet شاید هرگز با ChatGPT ادغام نشود.

با این‌حال کارشناسان امیدوارند که این سناریو نهایتا عملی شود؛ چرا که این موضوع به افزایش محبوبیت مرورگر وب شگفت‌انگیز سامسونگ کمک خواهد کرد. چند ماه قبل گزارش شد که سامسونگ قصد دارد تا موتور جستجوگر گوگل در گوشی‌های هوشمند گلکسی را با مایکروسافت بینگ جایگزین نماید. در آن زمان اعلام شد که این تصمیم صرفا به‌دلیل ادغام موتور جستجوگر مایکروسافت با ChatGPT اتخاذ شده است.

در ادامه غول کره‌ای بنا بر دلایل مختلف از اجرای این طرح صرفنظر کرد و کماکان به استفاده از موتور جستجو گوگل ادامه داد. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا به هر طریقی، ربات چت ChatGPT را در دسترس کاربران خود قرار دهد. از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد که سامسونگ با همکاری شرکت Naver سرگرم توسعه مدل هوش مصنوعی شبه ChatGPT خود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH