تحلیلی از کمپین سالروز همراهی / پویشی به مناسبت تولد ارتباطات سیار ایران

همراه اول به عنوان اپراتور اول و برتر کشور به تازگی کمپینی با نام سالروز همراهی را به راه‌انداخته که تاکنون هیچ اپراتور دیگری کمپینی از این جنس را اجرا نکرده‌ است.

کمپین سالروز همراهی به مناسبت 29 سالگی همراه اول اجرا شده و در آن جوایز بسیار متنوعی به تمامی مشترکان این اپراتور اهدا می‌شود.

اما این کمپین صرفا به اهدای جایزه ختم نمی‌شود و در آن اطلاعات بسیار جالبی در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد.

ابتدا برای دسترسی به این بخش باید وارد اپلیکیشن همراه من بشوید، در این اپلیکیشن بنری به نام هدیه 29 سالگی اضافه شده که از پایین صفحه در دسترس است.

اگر این بخش را مشاهده نمی‌کنید، برنامه همراه من را به‌روزرسانی کنید.

جایی که شگفت‌زده می‌شوید!

فضا و داستان بسیار ساده است، بخش سالروز همراهی از سه بخش تشکیل شده، بخش اول و اصلی اطلاعات همراهی شما با اپراتور همراه اول است.

در بالای این صفحه روزشمار زمان استفاده شما از سیم‌کارت همراه اول مشخص است. این بخش سن همراهی نام دارد و درواقع این زمان مشخص می‌کند که شما چه مدت است که سیم‌کارت همراه اول خریداری کرده‌اید و از آن استفاده می‌کنید.

طبیعتا مشترکین جدید و کم‌سن و سال‌تر اعدادی مانند 2-3 سال یا 4-5 سال را مشاهده می‌کنند. ولی مشترکین قدیمی و اصطلاحا ‌912‌های همراه اول مدت زمان بسیار زیادی است که مشترک این اپراتور هستند.

در بررسی‌های ما یک مشترک 912 کد 8 بیش از 16 سال بود که از سیم‌کارت همراه اول خود استفاده می‌کرد. همچنین یک مشترک 912 کد 3 بیش از 21 سال است که همراه اولی شده که این رقم برای خود این فرد نیز جالب بود. یکی دیگر از مشترکین قدیمی همراه اول 912 کد 2 نیز بیش از 18 سال است که از سیم‌کارت همراه اول خود استفاده می‌‌کند.

در پایین این بخش گزینه‌ای به نام به اشتراک بذار، برنده شو قرار دارد که شما می‌توانید همین رقم را با تصویری جالب در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و با منشن کردن صفحه همراه اول، در قرعه‌کشی گوشی پرچمدار گلکسی S23 اولترا شرکت کنید، در مورد بخش قرعه‌کشی در ادامه صحبت خواهیم کرد.

پس از این تاریخ جالب که بسیاری را شگفت‌زده می‌کند، اطلاعاتی از نوع استفاده شما از سیم‌کارت همراه اول طی یک سال اخیر قابل مشاهده است.

در این بخش مشخص می‌شود که در یک سال گذشته چند گیگابایت اینترنت مصرف کرده‌اید. این رقم بسته به میزان استفاده هر شخص متفاوت است و حتی می‌توانید مقایسه مصرف خود با سایر مشترکین را مشاهده کنید.

بخش بعدی مربوط به تعداد پیامک‌های ارسال شده و تعداد دقایقی است که طی یک سال اخیر با سیم‌کارت خود صحبت کرده‌اید. در همین بخش هم مجددا می‌توانید میزان مصرف خود نسبت به بقیه مشترکین را ببینید.

این بخش اول کمپین سالگرد همراهی همراه اول است، بخشی که در آن آمار و اطلاعات جالبی از مدت زمان استفاده و میزان استفاده شما از سیم‌کارت را مشخص می‌کند.

دانستن این اطلاعات می‌تواند برای هر مشترک جالب باشد و دید بهتری از الگوی مصرف سالیانه از سیم‌کارت را به مشترکین دهد.

همانطور که گفتیم، ارائه چنین اطلاعاتی از طرف اپراتورها در ایران تاکنون سابقه نداشته و همراه اول اپراتور پیشگام در ارائه اطلاعات کاربری مشترکین و الگوی مصرف آن‌هاست.

جایزه برای همه مشترکان!

اما بخش دوم این کمپین به اهدای جایزه به مناسبت سالگرد 29 سالگی همراه اول باز‌می‌گردد. همراه اول تصمیم گرفته به تمامی مشترکین خود بسته اینترنت و تخفیف‌های جذاب بسته به سلایق مختلف آن‌ها ارائه دهد.

این جایزه از گوشی گلکسی S23 اولترا با قیمت بیش از 50 میلیون تومان گرفته تا بسته‌های اینترنت روزانه را شامل می‌شود.

جایزه اصلی گوشی گلکسی S23 اولترا است که در میان افرادی که بخش سن همراهی یا میزان حجم اینترنت و دقایق مکالمه و پیامک ارسال شده را استوری کنند و صفحه همراه اول را نیز منشن کنند، قرعه‌کشی خواهد شد.

بخش دوم مربوط به جایره همراهی شماست، زمانی که در اپلیکیشن همراه من وارد بخش هدیه 29 سالگی شدید در پایین صفحه اول جایزه همراهی برای سلایق مختلف مشخص است که مشمول تمامی مشترکین همراه اول می‌شود و بدون قرعه‌کشی یا هر اتفاق دیگری می‌توانید این جوایز را در لحظه دریافت کنید.

جایزه همراهی تنوع زیادی دارد، در این بخش می‌توانید از میان بسته ماجراجویان، قهرمانان علم، فیلم‌بازها و پیشگامان یکی را انتخاب کنید. در ادامه تفاوت این بسته‌ها را بررسی خواهیم کرد

ماجراجویان
قهرمانان علم
فیلم‌بازها
پیشگامان
یک گیگابایت اینترنت داخلی یک روزه
یک گیگابایت اینترنت داخلی یک روزه
یک گیگابایت اینترنت داخلی یک روزه
یک گیگابایت اینترنت داخلی یک روزه
بسته 100 هزار تومان تخفیف خرید بیمه از آی‌بیمه
بسته 100 هزار تومان تخفیف بیمه موبایل از آی‌بیمه
بسته 100 هزار تومان تخفیف خرید موبایل از آی‌بیمه
بسته 100 هزار تومان تخفیف بیمه موبایل از آی‌بیمه
بسته 100 هزار تومان تخفیف فلای تودی
بسته 200 هزار تومان تخفیف آکادمی همراه
بسته 150 هزار تومان تخفیف نت باکس
بسته 200 هزار تومان تخفیف نبض
بسته 200 هزار تومان تخفیف جاجیگا
بسته 100 هزار تومان تخفیف آلا
بسته 150 هزار تومان تخفیف اشتراک فیلم‌نت
بسته 100 هزار تومان تخفیف اشتراک سیب اپ
بسته 100 هزار تومان تخفیف خرید بیمه موبایل از آی‌بیمه
بسته 100 هزار تومان تخفیف شنوتو
بسته 100 هزار تومان تخفیف اشتراک گپ فیلم
بسته 100 هزار تومان تخفیف آچاره

همانطور که می‌بینید همراه اول با خلاقیت جالبی، چند بسته با توجه به نیاز مختلف مشترکین خود انتخاب کرده که در آن تخفیف‌های مورد نیازشان را به آن‌ها اهدا می‌کند.

به عنوان مثال اگر اهل سفر و گردش هستید، قطعا موارد بسته ماجراجویان بیشتر به کارتان می‌آید، یا اگر اهل فیلم و سریال هستید می‌توانید از بسته فیلم‌بازها استفاده کنید.

این بسته‌ها برای تمام مشترکین همراه اول یکسان است و تفاوت ندارد یک سال است سیم‌کارت همراه اول خریداری کردید یا 20 سال!

شاید بهتر بود همراه اول برای مشترکین قدیمی‌تر کمی تفاوت قائل می‌شد و میزان بسته اینترنت یا میزان تخفیف را افزایش می‌داد ولی همراه اول میان مشترکین خود فرق نگذاشته و برای همه بسته‌های هدیه یکسانی را در نظر گرفته است.

اما جوایز به این جا ختم نمی‌شود، شما می‌توانید هدیه روز تولد خود را از حالا انتخاب کنید. در تب هدیه روز تولد سه گزینه زیر دیده می‌شود:

  • 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه
  • 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای
  • بسته 2 گیگابایت اینترنت یک روزه

شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا در روز تولد دریافت نمایید.

بخش بعدی صرفا برای مشترکین دائمی همراه اول فعال است، یعنی مشترکان اعتباری این بخش را در برنامه همراه من نخواهند دید.

در این بخش همراه اول به مشترکان دائمی خود پیشنهاد ویژه‌ای برای شتاب در پرداخت قبض می‌دهد. به این ترتیب مشترکان پس از پرداخت غیرحضوری صورت حساب خود تا ششم هر ماه می‌توانند یکی از 3 مورد زیر را از همراه اول هدیه بگیرند:

  • 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه
  • 75 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای (مهلت استفاده تا پایان ماه جاری)
  • بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه رایگان

در بخش قرعه‌کشی هم لیست برندگان جایزه 50 میلیون تومانی همراه اول در دی 1400 یا دیگر قرعه‌کشی‌های همراه اول مشخص هستند.

کمپین سالگرد همراهی همراه اول

یکی از مهم‌ترین عوامل رضایت مخاطبان هر نوع سرویس، ارائه خدمات خلاقانه و براساس نیازهای متنوع مشترکین است که همراه اول در کمپین جدید خود این موارد را رعایت کرده و با راهکارهای جالبی که قطعا برای مخاطبین هم جذاب است، جوایز مختلف را اهدا می‌کند.

جایزه گوشی پرچمدار سامسونگ که قطعا مهیج‌ترین بخش ماجرا است و با اشتراک دیتاهای جالبی که همراه اول در این کمپین در اختیار شما قرار داده می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یک گوشی گران قیمت امتحان کنید.

ضمن این که به اشتراک گذاشتن زمان استفاده شما از سیم‌کارت همراه به ویژه برای مشترکان قدیمی قطعا جذابیت زیاد برای شما و دوستان‌تان دارد، شاید در هیچ شرایطی پیش نیاید که یک فرد بیش از 20 سال از خدمات یک شرکت استفاده کند اما همراه اول به پاس خدمات نوین و باکیفیتی که ارائه می‌دهد، مشترکین بالای 20 سال بی‌شماری دارد.

همچنین احترام به سلایق مختلف برای اهدای جایزه نیز از دیگر موارد این کمپین است که باعث می‌شود شما خدماتی که مناسب خودتان هست را دریافت کنید و جایزه‌ دریافتی واقعا برایتان کارایی داشته باشد.

به طور کلی همراه اول برای ارائه خدمات و حتی جوایز خود به افزایش کارایی و بازدهی آن بر اساس سلایق و یا الگوی مصرف مشترکان خود توجه زیادی دارد. به عنوان مثال مشترکین همراه اول برای خریدبسته اینترنت می‌توانند در بخش اینترنت همراه بسته اینترنت مطابق با الگوی مصرف خود را با قیمت بهتر دریافت کنند، یعنی اگر کسی مصرف بالایی دارد در این بخش بسته‌های پرحجم بر اساس میزان مصرف مشترک به او پیشنهاد می‌شود و اگر مشترک کم مصرفی باشید بر اساس نیاز خود، بسته‌های کم حجم به شما پیشنهاد می‌‍شود.

در واقع همراه اول در تلاش است برای ارائه خدمات و حتی جوایز خود به سلیقه و الگوی مصرفی کاربران توجه کند و خدمات متناسب با هر فرد را به او ارائه دهد.

به مشترکان همراه اول پیشنهاد می‌کنیم که حتما به بخش کمپین هدیه 29 سالگی در اپلیکیشن همراه من سر بزنند و از بخش‌ها و جوایز جذاب این بخش بهره‌مند شوند. همچنین راه‌اندازی چنین کمپین‌های خلاقانه‌ای توسط اپراتورها یا شرکت‌های دیگر نیز پیشنهاد می‌شود.

1 در مورد “تحلیلی از کمپین سالروز همراهی / پویشی به مناسبت تولد ارتباطات سیار ایران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH