هیوندای سانتافه 2024 با طراحی کاملا جدید رونمایی شد + تصاویر

در طی این چند ماه گذشته، تصاویر فراوانی از هیوندای سانتافه 2024 در فضای مجازی منتشر شده بودند که نشان از طراحی کاملا جدید این خودرو داشتند. این مدل نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی داشته و اکنون با خودرویی کاملا جدید روبرو هستیم.

نسخه قدیمی هیوندای سانتافه در سال 2018 وارد بازار شد. حالا این خودروساز کره‌ای تصمیم گرفته که نسخه جدید و بروز شده هیوندای سانتافه را معرفی کند.

این شاسی‌بلند در پنجمین نسل خود به سر می‌برد و با طراحی جذاب و چراغ‌هایی جدید که به شکل حرف H طراحی شده‌اند، روانه بازارها خواهد شد.

لاستیک‌های 245/45 R21 در اندازه 21 اینچی ساخته شدند که توسط لبه مربعی قوس چرخ‌ها احاطه می‌شوند. چراغ‌های عقب خودرو نیز در سطح پایینی قرار دارند که باز هم نماد H در آنها به چشم می‌خورد. لوگوی هیوندای و حروف بزرگ سانتافه در صندوق عقب نیز حضور دارند.

هنوز هیچ مشخصات فنی از این خودرو منتشر نشده ولی بنظر می‌رسد که فاصله بین دو محور افزایش یافته باشد. فاصله بین دو محور نسخه جدید 108.9 اینچ (2765 میلی‌متر) خواهد بود.

این خودروساز کره‌ای در این باره گفته است که با افزایش فاصله بین دو محور خودرو، رویکردی غیرمعمول را پیش گرفته؛ البته این امر منجر به ایجاد ظاهری تازه شده و فضای داخلی هیوندای سانتافه 2024 را نیز افزایش می‌دهد. همچنین، گفته شده که این محصول از تجهیزات کافی برای کمپینگ برخوردار خواهد بود.

در هیوندای سانتافه 2024 از صفحه نمایش دوگانه خمیده استفاده شده است؛ البته کاربران می‌توانند از کنترل‌های جداگانه‌ای برای تنظیمات آب و هوا بهره ببرند. دکمه‌ها و دستگیره‌های قدیمی با کلیدهای لمسی خازنی ترکیب شده‌اند تا فضای مدرن‌تری را به کابین ببخشند.

 در بین صندلی‌های جلویی فضای بیشتری وجود دارد. دو پد شارژ بی‌سیم کنار هم قرار دارند و دریچه هوا نیز به چشم می‌خورد. این دریچه هوا از یک طرف داشبورد به طرف دیگر کشیده شده است. در صندلی‌ها از چرم و مواد جدیدی استفاده شده که احساس مدرنیته و راحتی را در هم می‌آمیزد.

در ساخت کفپوش، سقف و حتی پشتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم کاملا تاشو از پلاستیک بازیافتی استفاده شد. یکی دیگر از موادهای مفیدی که در ساخت این خودرو به چشم می‌خورد، چرم است که بر روی قسمت داخلی درب‌ها قرار گرفته‌اند.

در بخش عقبی نسخه مسی‌رنگ هیوندای سانتافه 2024 نیز لوگوی 2.5T به چشم می‌خورد.

کمپانی هیوندای اعلام کرده است که قصد دارد در کانال یوتیوب خود در ماه آینده به طور کامل از این خودرو رونمایی کند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، خبرهای جدید سایت را نیز در روزهای آتی دنبال کنید.

1 در مورد “هیوندای سانتافه 2024 با طراحی کاملا جدید رونمایی شد + تصاویر”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH