ویدیو تبلیغاتی گوشی اکسپریا 5 مارک 5 سونی منتشر شد

شرکت سونی در ماه سپتامبر سال گذشته گوشی اکسپریا 5 مارک 4 خود را به بازار عرضه کرد و اکنون به تدریج در حال نزدیک شدن به نخستین سالگرد عرضه این محصول هستیم. این موضوع نشان می‌دهد که طرفداران سونی بایستی منتظر معرفی گوشی جدید اکسپریا 5 مارک 5 باشند.

اکنون یکی از کاربران انجمن Reddit با شناسه JB2unique ویدیوی تبلیغاتی رسمی از گوشی نسل آینده سری اکسپریا 5 را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

ویدیوی مذکور، طراحی به‌روزرسانی شده اکسپریا 5 مارک 5 را نمایش می‌دهد. در این ویدیو، پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی به چشم می‌خورد.

این موضوع احتمالا بدان معناست که اکسپریا 5 مارک 5 مجهز به سیستم دوربین پشتی با ماژول‌های عریض و فوق‌عریض بوده و برخلاف هر 4 مدل نسل قبلی خود فاقد لنز تله‌فوتو خواهد بود.

پنل جلویی دستگاه از ظاهری تقریبا مشابه با سونی اکسپریا 1 مارک 4 برخوردار است. همچنین بهره‌مندی گوشی از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز مورد تائید قرار گرفته است.

اکسپریا 5 مارک 5 با حداقل 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سفید و آبی قابل دسترس بوده و این موضوع در انتهای ویدیو به معرض نمایش گذاشته شده است.

به لطف فهرست بنچمارک لو رفته از گوشی در وبسایت گیک‌بنچ اکنون می‌دانیم که اکسپریا 5 مارک 5 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. همچنین پشتیبانی این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 33 واتی نیز مورد تائید قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH