ایلان ماسک اظهارات خود پیرامون به‌کارگیری حالت تاریک در توییتر را پس گرفت!

توییتر اخیرا لوگو پرنده آبی‌رنگ نمادین خود را کنار گذاشت و به شرکتی با نماد تجاری X تبدیل شد. با توجه به استفاده از نام توییتر و لوگو X در موقعیت‌های مختلف، شیوه نامگذاری این رسانه اجتماعی تا حدی سردرگم‌کننده به‌نظر می‌رسد. با این‌حال در ادامه از نماد تجاری جدید کمپانی یعنی X استفاده می‌کنیم.

تغییرات با سرعتی بالا عملیاتی می‌شوند و برخی از آنها مانند تغییر نام و نماد تجاری دارای ماهیتی پایدار بوده و بعضی دیگر به‌طور دائمی دگرگون می‌شوند. ایلان ماسک پیش‌تر با انتشار توییتی اعلام کرد که پلتفرم X تنها از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند و این موضوع از کلیه جهات بهتر خواهد بود. با این‌حال وی در ادامه اذعان کرد که حالت روشن نیز کماکان به‌عنوان یک گزینه قابل دسترس خواهد بود؛ چرا که بسیاری از مردم خواهان ارائه آن هستند.

بنابراین اکنون به‌نظر می‌رسد که X به‌صورت پیش‌فرض در حالت تاریک اجرا خواهد شد؛ اما کاربران در صورت تمایل می‌توانند رابط کاربری برنامه را به حالت روشن نیز تغییر دهند. با این‌حال به گفته ایلان ماسک گزینه dim mode حداقل در مقطع کنونی کنار گذاشته خواهد شد. dim mode گونه‌ای از حالت تاریک یا Dark Mode به‌شمار می‌رود؛ اما در این‌حالت به‌جای رنگ‌آمیزی کاملا مشکی برای پس‌زمینه از رنگ آبی تیره استفاده می‌شود.

ایلان ماسک متعاقبا با انتشار توییت دیگری اعلام کرد: “بسیاری از مردم خواهان حفظ حالت روشن هستند. بنابراین ما همین کار را انجام می‌دهیم. اما حالت تاریک به‌صورت پیش‌فرض فعال بوده و گزینه dim mode نیز حذف می‌شود.”

ایلان ماسک غالبا به‌روزرسانی‌های مرتبط با پلتفرم X را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. این توضیحات عمدتا در پاسخ‌ها مورد اشاره قرار می‌گیرند. بنابراین بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که این تغییرات چه زمانی عملیاتی خواهند شد. با این‌حال بی‌تردید ایلان ماسک قصد دارد پلتفرم خود را تغییر داده و آن‌را به یک برنامه فوق‌العاده تبدیل کند.

ایده پشت پرده این است که X نه تنها به‌عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی بلکه به‌عنوان بستری برای ارتباطات و بانکداری عمل نموده و نهایتا به یک بازار جهانی تبدیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH