هیولای جدید و جذاب چینی توسط مدیران خودرو وارد ایران می‌شود + مشخصات و تصاویر

کمپانی مدیران خودرو به تازگی نمونه‌ای از اکسید TXL را وارد بازار ایران کرده است. گفته شده که کمپانی اکسید فعالیت خود را در ابتدا در سال 2017 در چین آغاز کرد و حالا نمونه‌ای از اکسید TXL در مراحل انجام آزمایش‌های فنی قرار گرفته است.

برند اکسید چندین سال است که در زمینه تولید شاسی‌ بلند فعالیت دارد و مالکیت آن نیز در اختیار چری اتومبیل بوده، همچنین، یکی از بازارهای مهم این برند کشور روسیه است.

اگر بخواهیم به ویژگی‌های این خودرو اشاره کنیم، می‌توان طول 4780 میلی‌متری، عرض 1885 میلی‌متری و ارتفاع 1730 میلی‌متری آن را نام برد.

فاصله بین محورها نیز برابر با 2800 میلی‌متر است. جلوپنجره با طراحی عالی و عناصر کرومی از جمله جذابیت‌های این محصول به شمار می‌روند.  طراحان خودرو در نظر داشتند که از همین طراحی در بخش عقبی خودرو نیز استفاده کنند.

علاقمندان می‌توانند با توجه به تریم خودرو، از رینگ‌های آلومینیومی در اندازه 18 و 19 اینچی بهره‌مند شوند. سیستم ترمز دیسکی در تمام چرخ‌ها حضور دارد.

امکانات و تجهیزات خودروی اکسید TXL

در بخش کابین نیز به دو نمایشگر دیجیتال یکپارچه می‌رسیم که در بیشتر خودروهای چینی حضور دارند. تنظیمات سیستم تهویه نیز یک نمایشگر اختصاصی داشته و 12 اسپیکر از برند سونی در خودرو حضور دارند.

سیستم بهبود هوا و صندلی سرنشین جلو مجهز به ماساژ کمر و زیرپایی از جمله امکانات این شاسی‌ بلند چینی به حساب می‌آیند.

علاوه بر موارد بالا، قابلیت‌هایی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی اختصاصی برای ردیف‌ها، یو اس بی type-c، درب صندوق الکتریکی باز/ بسته بدون دخالت دست، استراحتگاه دست 2 ردیف، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، نورپردازی 64 رنگ، تنظیم الکتریکی صندلی‌ها به همراه حافظه، آینه‌های مجهز به گرم‌کن/ ریورز/ تاشوی خودکار و غیره در آن حضور دارند.

برند اکسید موفق شد که در بخش ایمنی نیز به استاندارد سطح 2 رانندگی خودران به همراه 5 دوربین و 12 رادار اولترا سونیک دست پیدا کند. سایر امکانات ایمنی این خودرو شامل دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نشانگر باد لاستیک، سیستم پارک اتوماتیک و غیره هستند.

نوع موتور خودرو

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، این خودرو به دو تریم مجهز شده است. موتور 1.6 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر قادر است قدرتی معادل 197 اسب بخار و گشتاوری برابر با 290 نیوتن متر تولید کند.

اکسید درباره مصرف سوخت خودرو گفته که میزان متوسط مصرف سوخت برای هر صد کیلومتر رانندگی، 7.5 لیتر خواهد بود. حداکثر سرعت آن نیز 187 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

جعبه دنده 7 سرعته خودرو نیز از نوع DCT بوده و موتور دوم، یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر است که می‌تواند قدرت 261 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر تولید کند.

جعبه دنده 7 سرعته DCT در این تریم نیز حضور دارد؛ همچنین، حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت محاسبه می‌شود. کمپانی مدیران خودرو در نظر دارد که نمونه 1.6 لیتری توربوشارژ این محصول را وارد بازار ایران کند. قابلیت تمام چرخ متحرک نیز به صورت آپشن در دسترس خریدارن قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که کمپانی مدیران خودرو چه زمانی این محصول را به طور رسمی وارد بازار کند، ولی انتظار داریم که در اواخر امسال رسما از خودروی اکسید TXL رونمایی شود، پس احتمالا زمان عرضه آن به ایران، اوایل سال آینده خواهد بود.

4 در مورد “هیولای جدید و جذاب چینی توسط مدیران خودرو وارد ایران می‌شود + مشخصات و تصاویر”

    1. سعید صانعی

      سلام دوست عزیز، متن حاضر معرفی یک محصول هست که اطلاعات محصول رو در اون نوشتیم و هیچ بخشیش بر خلاف واقع نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH