قیمت محصولات خانواده سونی Z3 مشخص شد!

همان‌طور که دیدیم کمپانی سونی ساعاتی قبل از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد!

بعد از این رونمایی، در یک فروشگاه آنلاین اروپایی قیمت سه محصول خانواده Z3 اعلام شد. هم‌اکنون Xperia Z3 به همراه Xperia Z3 compact و تبلت Xperia Z3 Tanlet compact در بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین اروپا برای پیش فروش آماده است.

اسمارت فون زد 3 به عنوان پرچم‌دار این گروه هم اکنون با قیمت 649 یورو در آلمان، 679 یورو در فرانسه و 699 یورو در ایتالیا و اسپانیا به فروش خواهد رسید. این قیمت در انگلستان حدود 550 پوند خواهد بود؛ یعنی چیزی در حدود 2 میلیون 850 هزار تومان! کمی زیاد است نه؟

نسخه کوچک‌تر این پرچم‌دار یعنی زد 3 کامپکت، قیمتی در حدود 499 یورو خواهد داشت!

تبلت این خانواده نیز با قیمت 379 یورو در آلمان به فروش خواهد رسید. (برای مدل 16 گیگابایتی). البته اگر مدل 32 گیگ این تبلت را برای خرید مدنظر دارید، باید مبلغی در حدود 429 یورو پرداخت کنید!

سونی هنوز هیچ برنامه را برای فروش ویژه این محصولات و احتمالا تخفیف برای برخی مناطق ارائه نکرده است؛ اما اگر دوست دارید از اولین افرادی باشید که این پرچم‌داران را می‌خرند، باید برای پیش خرید آن‌ها اقدام کنید.

باید دید این محصولات با ورود به کشورمان چه قیمت‌هایی خواهند داشت!

2 در مورد “قیمت محصولات خانواده سونی Z3 مشخص شد!”

  1. دمتون گرم نصفه شبی دارین اخبار رو ترجمه میکنین و میزارین رو سایت ! ما هم خونه نشستیم داریم پروژه دانشگاهیمون رو ترجمه میکنیم ! هر نیم ساعت برای استراحت میایم یه سر میزنیم ببینیم چه خبره !
    در هر حال خسته نباشین !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH