گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت Edge بهترین اسمارت فون برای عکاسی سلفی هستند!

سامسونگ پس از ماه‌ها شایعه و خبر گلکسی نوت 4 را رونمایی کرد؛ اغلب افراد فکر می‌کردند که این اولین و آخرین اسمارت فونی است که در این مراسم رونمایی می‌شود؛ اما سامسونگ به‌صورت غیر منتظره گلکسی نوت Edge را نیز معرفی کرد. ویژگی بارز این گوشی صفحه نمایش خمیده آن بود که در سمت راست دستگاه به بیرون خم شده بود.

Note-4-selfie-01

با بالا گرفتن تب عکاسی سلفی، سامسونگ نیز تصمیم گرفته به بهترین نوع ممکن وارد این حوزه شود. هر دو اسمارت فونی که امروز توسط سامسونگ معرفی شدند قادر به عکاسی سلفی با ویژگی‌های جدید و بسیار خوبی هستند و به جرئت می‌توان این گوشی‌ها را بهترین اسمارت فون برای عکاسی سلفی دانست.

Note-4-selfie-02

سامسونگ در هر دو اسمارت فون دوربین مکالمه تصویری 3.7 مگاپیکسلی با f/1.9 قرار داده است که علاوه بر جذب نور بیشتر تا 90 درجه را پوشش می‌دهند؛ اما با قابلیت جدید سامسونگ، کاربر می‌تواند به عکاسی سلفی 120 درجه بپردازد. در این روش افراد بیشتری می‌توانند در تصویر جای بگیرند. همچنین برای آسان کردن عکاسی سلفی، یک دکمه در پایین دوربین پشتی قرار داده شده است (تقریبا مانند ال‌جی G3) که کاربر می‌تواند با فشردن آن به ثبت تصاویر سلفی بپردازد.

سری نوت سامسونگ در هر دوره بهبود‌های قابل توجهی نسبت به قبل پیدا می‌کند و نوت 4 فرزند نسل چهارم این سری است، پس انتظارات زیادی از آن داریم.

برای اطلاع از اخبار تکمیلی، همراه ما و آی‌تی‌رسان باشید.

5 در مورد “گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت Edge بهترین اسمارت فون برای عکاسی سلفی هستند!”

  1. من پسر عمه ام آیفون6 خرید فردا فروختش خم که میشد تازه خیلی که باهاش کار میکردی داغ میکرد انحنا پیدا میکرد. بلوتوث که نداشت به درد نمیخورا فقط داری پول اسمشا میدی .

  2. من خودم گلکسی s5 وخیلی هم راضی ام شما دوتا از دنیای تکنو لوژی عقبید به سایت دیجی کالا بروید ویکم گوشی شناس شوید سامسونگ از همه گوشی ها برتر است حتا از اپل . اپل فقط پول سیب گاز زدش رو میگیره البته تصمیم با خودتان است که کدوم گوشی را بخرید. در ضمن هیچ صفحه نمایشی سوپر املود نمیشه.

    1. خخخخخخ دوست عزیز دیگه کپی شاتر پشت از ال جی رو چی میگی اپل هم پول سیب گاز زده شو میخوره هم کیفیت هایی که داره سوپر امولد که شما میگی اونقدی هم شاخ نیست یه فکری باسه باتریش کنید یهو منفجر نشه

  3. مگر اینکه c3 وجود خارجی نداشته باشه که نوت4 بشه بهترین گوشی برای عکس سلفی.باز تبلیغات دروغین و پوچ سامسونگ شروع شد. خوبه حالا از z3 بهتر نیست نوت4،اگه بود خودشو میکشت سامسونگ.یه صفحه بی مصرف QHD که مصرف باتریرو زیاد میکنه و هیچ برتری کیفیتی به FHDنداره،کلا بیشتر از 330ppi همه میدونن که بیمصرفه.پردازنده s805 و s801 ac هم که نمرات بنچمارکشون یکیه و حدود 38000 هست. در باقی موارد مثل دوربین،صدآب بودن،طراحی،کیفیت صدا و جنس بدنه هم که z3 بی اما و اگر بهتره.ص

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH