مایکروسافت از پوسته‌های کاملا جدید برای کنسول‌های ایکس‌باکس خود رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت از یک محصول جدید در طیف لوازم جانبی گیمینگ خود با نام Series X Console Wraps رونمایی کرد. این محصول 2 شاخص قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه و قابلیت سفارشی‌سازی را مد نظر قرار داده و احتمالا نحوه شخصی‌سازی کنسول‌ها توسط گیمرها را دستخوش تغییر خواهد کرد.

بی‌تردید کاتالوگ پوسته‌های ایکس‌باکس در آینده گسترش یافته و طرح‌های جدیدتری را شامل خواهد شد. این پوسته‌ها با 3 طرح مختلف از امروز برای پیش‌سفارش قابل دسترس هستند. طرح Starfield با قیمت‌گذاری 49.99 دلاری عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل‌های Arctic Camo و Mineral Camo هر کدام 44.99 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این پوسته‌ها طی ماه‌های آینده در ایالات‌متحده، کانادا و کشورهای اروپایی عرضه می‌شوند. روکش‌ها به منظور قرارگیری مناسب روی کنسول سری ایکس با دقت طراحی شده‌اند و بر عملکرد دستگاه هیچ تاثیری ندارند. این روکش‌ها جریان هوا و پایداری مناسب را تضمین نموده و بر هر 2 مقوله شکل ظاهری و عملکرد تاکید دارند.

یکی از جنبه‌‌های قابل توجه برای روکش‌های جدید کنسول، توجه آنها به مقوله پایداری است. ایکس‌باکس با فراهم نمودن امکان تغییر کنسول‌های موجود توسط گیمرها به تبلیغ جایگزینی سبزتر برای خرید کنسول‌های ویژه جدید پرداخته است.

روکش الهام گرفته شده از استارفیلد، حس فناوری پیشرفته را به گیمرها القاء نموده و تجربه بی‌نظیری از سفارشی‌سازی کنسول را برای آنها رقم می‌زند. از سوی دیگر طراحی‌های Arctic Camo و Mineral Camo گزینه‌هایی ظریف‌تر و به همان اندازه جذاب‌تر برای گیمرهایی هستند که قصد دارند تا میزان زرق و برق کنسول خود را کمی افزایش دهند.

معرفی روکش‌های جدید در واقع راهکاری تازه برای شخصی‌سازی کنسول‌ها بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت به‌شمار می‌رود. همچنین این محصول با روند رو به رشد گرایش صنعت به سوی گزینه‌های سازگارتر با محیط زیست نیز هماهنگی دارد. بازخورد جامعه گیمرها نسبت به این محصول، دیدنی خواهد بود؛ چرا که روکش‌های جدید احتمالا بر کیفیت سفارشی‌سازی و پایداری کنسول‌ها در آینده تاثیرگذار خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH