شرکت Caviar کیس‌های فوق لاکچری جدید برای آیفون 15 پرو و گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی کرد + تصاویر

شرکت Caviar عمدتا به‌دلیل سفارشی‌سازی ظاهری دستگاه‌های تلفن همراه به شهرت رسیده است، این شرکت به تازگی از کالکشن جدید خود موسوم به Barbiecore# رونمایی کرده است.

این مجموعه شامل 3 دستگاه (به لحاظ فنی 4 دستگاه) است که با استفاده از طلا، الماس و رنگ‌آمیزی صورتی ظاهری متفاوت پیدا کرده‌اند. دستگاه‌های مورد اشاره شامل سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و مدل‌های معرفی نشده آیفون 15 پرو، آیفون‌ 15 پرو مکس و اپل واچ سری 9 هستند.

گوشی‌های هوشمند سفارشی دارای کفش‌های رکابی نمادین و پوم پوم واقعی ساخته شده از جنس خز مصنوعی (برای گوشی تاشو) هستند. همچنین برای طراحی کفش از حکاکی لیزری پنل طلایی استفاده شده و 49 عدد یاقوت درخشان نیز در قسمت پشتی گوشی به چشم می‌خورد.

مدل سفارشی آیفون 15 دارای 61 عدد کریستال سواروسکی در اطراف ماژول جزیره‌ای دوربین بوده و برای پنل پشتی نیز از پوست تمساح صورتی‌رنگ استفاده شده است. البته شرکت Caviar در سراسر فریم اطراف دوربین‌ها، لبه‌های جانبی و کفش رکابی از پوشش طلای 24 عیار به‌عنوان فلزی گرانبها بهره خواهد برد.

اپل واچ سری 9 نیز دارای بدنه سفارشی ساخته شده از فولاد ضد زنگ 316L با روکش رزگلد PVD، پیچ و مهره‌های تزئینی طلایی، گیره و یک دکمه چرخان است. بند ساعت از جنس لاستیک صورتی‌رنگ بوده و در خصوص امکان تعویض آن هیچ توضیحی ارائه نشده است.

هر 3 محصول جدید در تعدادی محدود به بازار عرضه می‌شوند. به بیان دقیق‌تر از هر دستگاه تنها 99 واحد تولید خواهد شد.

بایستی توجه داشت که این دستگاه‌ها هم‌اکنون صرفا یک طرح مفهومی و تصاویری با ظاهر زیبا قلمداد می‌شوند. اما مشتریان علاقه‌مند در صورت تمایل با پرداخت هزینه هنگفت می‌توانند یکی از آنها را از شرکت Caviar خریداری نمایند.

مدل سفارشی اپل واچ سری 9 با قیمت‌‌گذاری 1900 دلاری عرضه خواهد شد. نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 5 با قیمت‌‌گذاری پایه 8560 دلاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. آیفون 15 پرو 7990 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ اگرچه نسخه سفارشی آیفون 14 پرو نیز با قیمت 7270 دلار قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH