گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ با تراشه Dimensity 9200 رسما معرفی شد

شرکت چینی اوپو از گوشی تاشو صدفی‌شکل جدید خود با نام اوپو فایند N3 فلیپ رسما رونمایی کرد. این گوشی اکنون در بازار چین معرفی شده و با توجه به برگزاری نمایشگاه IFA می‌توان شاهد عرضه آن در بازار‌های بین‌المللی نیز بود.

پیت لاو؛ مدیر ارشد تولید و معاون ارشد اوپو اعلام کرد که کمپانی در گوشی تاشو جدید خود به‌روزرسانی‌هایی کلی را اعمال نموده و این محصول از طراحی بهتر، ظاهر زیباتر و یک دوربین تاشو انقلابی بهره می‌گیرد.

بر روی پنل خارجی اوپو فایند N3 فلیپ 3 ماژول دوربین به چشم می‌خورد؛ پدیده‌ای که برای گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل غیرعادی به‌نظر می‌رسد.

این دستگاه‌ها معمولا مجهز به دوربین اصلی در کنار یک لنز فوق‌عریض هستند؛ اما اوپو از یک ماژول پرتره اختصاصی نیز استفاده کرده است. در نتیجه گوشی فایند N3 فلیپ مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین پرتره 32 مگاپیکسلی است.

تمامی ماژول‌ها درون یک بلوک مشکی دایروی‌شکل قرار گرفته و عبارت Hasselblad نیز در مرکز ماژول حک شده است. نمایشگر آمولد خارجی دارای طول قطر 3.26 اینچی و رزولوشن 720×382 پیکسل است. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی بوده و از پوشش محافظ گوریلا گلس Victus استفاده می‌کند.

نمایشگر خارجی از ویجت‌ها، هوم اسکرین هوشمند، والپیپرهای هواشناسی و والپیپرهای تعاملی حیوانات خانگی پشتیبانی نموده و می‌تواند به‌عنوان مرکز برنامه نقش‌آفرینی نماید.

نمایشگر آمولد انعطاف‌پذیر داخلی با اندازه 6.8 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2520×1080 پیکسل) و نرخ‌ نوسازی 120 هرتزی، دوربین جلویی 50 مگاپیکسلی، تراشه Dimensity 9200 ساخت شرکت مدیاتک، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5X، حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0، باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 44 واتی در بستر سیم، سیستم‌عامل اندروید 13 همراه با رابط کاربری ColorOS 13.2، اسکنر اثرانگشت جانبی و اسپیکرهای استریو سایر ویژگی‌های گوشی تاشو جدید اوپو را تشکیل می‌دهند.

پیش‌فروش اوپو فایند N3 فلیپ از هم‌اکنون آغاز شده و فروش رسمی آن در بازار چین از روز 8 سپتامبر (17 شهریور ماه) آغاز خواهد شد.

از جنبه قیمت‌‌گذاری نیز نسخه‌ای از اوپو فایند N3 فلیپ با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 932 دلار قیمت‌گذاری شده است. ورژن پیشرفته‌تر با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 1042 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH