احتمالا فیلیپس در IFA 2023 از سیستم امنیتی Hue Secure رونمایی کند

نمایشگاه IFA 2023 که قرار است به زودی برگزار شود و در آن شرکت‌های فناوری و لوازم خانگی زیادی حضور پیدا می‌کنند تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

یکی از این کمپانی‌ها، فیلیپس نام دارد؛ این شرکت احتمالا در این مراسم از سیستم امنیتی جدید خود با نام Hue Secure رونمایی کند.

در گذشته، اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر شده بود، بنابراین تقریبا می‌دانیم که با چه محصولی طرف هستیم. همچنین شایان ذکر است که کمپانی Signify علاوه بر مالکیت Philips Hue، صاحب WiZ نیز است.

شرکت WiZ اخیرا در زمینه امنیت منزل محصولاتی را تولید کرد و اولین محصول آن در حوزه امنیتی، یک دوربین داخلی است که قیمتی برابر با 79.99 پوند خواهد داشت.

دوربین‌های فیلیپس Hue Secure

انتظار داریم که کمپانی فیلیپس از چهار مدل دوربین رونمایی کند؛ این مدل‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. مدل Hue Secure Cam Wired با قیمت 199.95 یورو
  2. دوربین Hue Secure Cam Wired Desktop با قیمت حدودی 229.99 یورو
  3. مدل Hue Secure Cam Battery با ارزش 249.95 یورو
  4. و دوربین Hue Secure Flood Light با قیمت 349.95 یورو

هنوز جزئیات خاصی از این محصولات در دسترس قرار نگرفته ولی با این قیمت‌های اقتصادی، مسلما با محصولاتی جذاب طرف خواهیم بود.

دوربین داخلی گوگل با نام Google Nest Indoor قیمتی حدود 70 پوند دارد، در حالی که دوربین‌های فضای باز با ارزش 130 پوند به فروش می‌رسند.

قیمت دوربین فضای داخلی Arlo نیز 80 پوند است. دوربین Arlo Pro 5 هم 210 پوند و Arlo Pro 4 با قیمت 110 پوند فروخته می‌شود. دوربین نورافکن Arlo قیمتی معادل 150 پوند خواهد داشت.

سنسور درب

سنسور تماس درب Philips Hue قیمتی برابر با 40 یورو دارد. در آن، از فناوری‌هایی شامل باتری CR2 و استاندارد ZigBee مشابه حسگر حرکتی و لامپ‌ها استفاده شده است.

برنامه‌های موردنیاز و اشتراک

در حال حاضر، هنوز اطلاعات زیادی درباره نوع برنامه و سازگاری با سیستم جدید امنیتی در دسترس نیست.

با این حال، دوربین WiZ به یک اسلات کارت حافظه برای ذخیره‌سازی محلی به صورت رایگان مجهز شده، اما کاربران می‌توانند اشتراک پریمیوم را خریداری کرده و تا 30 روز از فضای ابری بیشتر، باز کردن قفل‌های اضافی و تجربه بهتر امنیتی استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH