آنر پوستر مراسم رونمایی از گوشی تاشو خود در نمایشگاه IFA 2023 را منتشر کرد

آنر برای پوشش مراسم سخنرانی خود در نمایشگاه IFA 2023 با نشریه تایمز همکاری نموده است. برند چینی در این مراسم به بررسی همگرایی فناوری، مد، پایداری و سبک زندگی پرداخته و رویداد سخنرانی توسط مجموعه‌ای از نمادهای صنعت مد رهبری خواهد شد.

گیلز دیکون؛ طراح لباس در Giles Deacon Group، برام وان دیپن؛ مدیر طراحی پوشاک مردانه BURBERRY، آنه ماری تامچاک؛ روزنامه‌نگار و سردبیر سابق نشریه Vogue و لولا اوگونایک؛ ویراستار برند Time از سخنرانان این مراسم به‌شمار می‌روند. سخنرانی آنر در رویداد IFA بر مقوله همگرایی مد و فناوری متمرکز خواهد بود.

بر اساس تیزر منتشر شده برای مراسم سخنرانی آنر در رویداد IFA 2023 انتظار می‌رود این برند از 2 گوشی تاشو جدید رونمایی کند. یکی از این گوشی‌ها احتمالا آنر مجیک V2 خواهد بود. ظاهرا کمپانی به‌دنبال تسریع روند عرضه این گوشی در بازارهای اروپایی است. از سوی دیگر معرفی مدل‌های اسلیم، لایت و حتی گوشی آنر مجیک Vs 2 نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

رونمایی از گوشی تاشو صدفی‌شکل یکی دیگر از سناریوهای محتمل محسوب می‌شود؛ اما ظاهرا آنر مایل است تا این محصول یک مدل خاص و متمایز باشد. در دنیای دستگاه‌های تاشو نوعی شکاف به چشم می‌خورد.

مدل‌های تاشو افقی بر پایه بهره‌وری تبلیغ شده و دستگاه‌های تاشو عمودی نیز با محوریت مد تبلیغ می‌شوند. بنابراین دعوت از متخصصان صنعت مد برای شرکت در یک رویداد فناوری چندان عجیب به‌نظر نمی‌رسد. با این‌حال دستگاه تاشو صدفی‌شکل آنر می‌تواند تنها یک طرح مفهومی و نه یک محصول آماده خرده فروشی باشد.

خبر بد برای افراد کم حوصله اینکه آنر تا این لحظه موفق به پنهان‌سازی برنامه‌های خود شده است. بنابراین برای اطلاع از برنامه‌های آینده آنر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH