از خاموشی‌ها جان سالم به در ببرید! شرکت BLUETTI از باتری خانگی جدید خود در IFA 2023 رونمایی کرد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها شرکت BLUETTI قصد دارد تا ضمن برگزاری نمایشگاه IFA 2023 از سیستم پشتیبان برق خانگی EP760 و سایر نیروگاه‌های برق پیشرفته خود رونمایی کند.

با افزایش هزینه‌های انرژی، ایده‌های انرژی تجدیدپذیر نظیر باتری‌های مدل BLUETTI EP760 به محبوبیت فزآینده‌ای در میان کاربران دست پیدا می‌کنند. BLUETTI به‌عنوان یکی از شرکت‌های مبتکر اصلی در زمینه راهکارهای ذخیره‌سازی انرژی‌های پاک اقدام به تولید باتری EP760 نموده است.

این محصول با بهره‌گیری از باتری‌های B500 دارای ظرفیت انعطاف‌پذیر حداکثر 19.8 کیلووات ساعتی بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت نیاز با استفاده از این ابزار ذخیره‌سازی، سیستم انرژی خود را شخصی‌سازی نمایند.

باتری EP760 به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد که در صورت قطع برق در تاریکی نمانده و فرآیند جابه‌جایی به باتری به سرعت و ظرف مدت 10 میلی‌ثانیه انجام می‌شود.

بعلاوه خروجی 7600 وات از لوازم خانگی مانند یخچال که به‌صورت بدون تداخل فعالیت می‌کند؛ محافظت خواهد کرد. هنگامی‌که باتری EP760 به سیستم‌های خورشیدی متصل می‌شود؛ صاحبخانه‌ها می‌توانند انرژی رایگان خورشید را با بالاترین نرخ معادل 9000 وات ذخیره نموده و این پدیده به لحاظ تئوری می‌تواند موجب کاهش هزینه قبض برق شود.

شرکت BLUETTI اعلام کرده که این سیستم با وجود استفاده از باتری‌های بادوام LiFePO4 با طول عمر بیش از 10 سال برای مدت زمانی طولانی قابل استفاده خواهد بود. این محصول با قیمت‌‌گذاری حدودا 1999 دلاری در استرالیا و سایر کشورهای جهان قابل دسترس است.

جیمز ری؛ سخنگوی BLUETTI اعلام کرده که ماموریت این شرکت، هدایت و توانمندسازی افراد و جوامع برای بهره‌مندی از ایده‌های انرژی پاک است. وی گفت: “ما بابت عرضه سیستم EP760 و سایر محصولات نوآورانه خود در نمایشگاه IFA خرسند هستیم. این محصولات، گزینه‌های بیش‌تری جهت استفاده بدون محدودیت از انرژی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH