سنهایزر در IFA 2023 ساندبار Ambeo مینی را معرفی خواهد کرد

کمپانی سنهایزر که در طی این سال‌ها به موفقیت و پیشرفت فراوانی در حوزه تولید محصولات فناوری رسیده، حالا قصد دارد در نمایشگاه IFA 2023 برلین از محصول جدید خود به نام ساندربار مینی Ambeo رونمایی کند.

این مدل که به عنوان جدیدترین نسخه سری ساندبار و سومین مدل زیر مجموعه Ambeo شناخته می‌شود، کوچکترین مدل این سری خواهد بود که توان خروجی 250 وات دارد.

انتظار می‌رود که از فناوری مجازی‌سازی Ambeo برای ارائه Dolby Atmos ،DTS:X و موسیقی متن 360 Reality Audio سونی استفاده شود.

این ساندبار در ابعاد 28 اینچ طول و 2.6 اینچ عرض ساخته شده و وزنی حدود 7.3 پوند دارد. کمپانی سنهایزر درباره نوع امکانات این محصول اشاره کرده که ساندبار Ambeo مینی با بلوتوث، کروم کست، ایرپلی 2، اسپاتیفای کانکت و تیدال کانکت سازگار خواهد بود و الکسا و سیری نیز به طور پیش‌فرض در آن قرار دارند.

به راحتی می‌توان یک پورت خروجی HDMI (با پشتیبانی از eARC) و یک پورت USB را در دستگاه مشاهده کنیم ولی سوکت اترنت در آن تعبیه نشده است. هیچ کنترلی برای آن طراحی نشده، بنابراین کاربران باید برای کنترل دستگاه از برنامه Sennheiser Smart Control استفاده کنند.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت ساندبار Ambeo مینی 799 دلار/ 699 پوند باشد. علاقمندان می‌توانند در ماه سپتامبر آن را در فروشگاه این کمپانی و خرده‌فروشان آنلاین خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH