گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از تلویزیون 200 اینچی و پروژکتورهای جدید هایسنس در نمایشگاه IFA 2023

نمایشگاه IFA 2023 که به تازگی آغاز شده تا 5 سپتامبر 2023 یعنی سه‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. در این رویداد، شرکت‌های زیادی حضور پیدا کرده‌اند تا علاوه بر نشان دادن محصولات جدید خود، قدم بزرگی در جهت آینده بردارند.

از شرکت‌های مشهوری مانند سامسونگ، لنوو و غیره که در طی این سال‌ها به شهرت فراوانی رسیده‌اند، گرفته تا برندهای کمتر شناخته‌شده همگی از این فرصت استفاده کرده‌اند تا در این مراسم حضور یابند!

یکی از کمپانی‌ها، هایسنس نام دارد. این شرکت دررویداد IFA 2023 از تلویزیون 200 اینچی عریض و مینی پروژکتور هوشمند جدید خود رونمایی کرد.

این تلویزیون قطر زیادی داشته و در ابعاد 200 اینچی طراحی شده است. کاربران می‌توانند با به کارگیری این محصول، انواع محتوای ویدیویی و فیلم‌های سینمایی را در آن پخش کرده و از تماشای آنها نهایت لذت را ببرند.

تلویزیون 200 اینچی هایسنس تصاویر باکیفیتی را نشان می‌دهد؛ البته بدون شک کمپانی هایسنس آن را برای مصرف خاصی تولید کرده است.

پروژکتور مینی هوشمند این کمپانی نیز در ابعاد کوچکی طراحی شده و تصاویر جذابی را به ارمغان می‌آورد. این محصول برای عاشقان فیلم و سریال توصیه می‌شود؛ چرا که با وجود ابعاد کوچک آن، شاهد کیفیت تصویر خوبی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH