گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه جذاب هایسنس در نمایشگاه IFA 2023

هایسنس نیز مانند دیگر برندها در نمایشگاه فناوریIFA 2023 امسال در برلین شرکت کرد. در غرفه هایسنس می‌توان انواع نمایشگرها در ابعاد کوچک و بزرگ با مشخصات متفاوت را مشاهده کرد.

این نمایشگرها بر اساس نیازهای مختلف کاربران ساخته شده‌اند. هایسنس در بخش آرت گالری، دو نمونه از نمایشگرهای خود را قرار داده تا میزان کیفیت آنها را با تابلوهای نقاشی اطراف مقایسه کنند.

با یک نگاه می‌توان متوجه کیفیت نزدیک این نمایشگرها با تابلوهای نقاشی شد. حاشیه نمایشگر مات است و با دکمه کناری آن می‌توان میزان صدا را تنظیم کرد.

این دو تلویزیون در مقایسه با تابلوهای نقاشی موجود در آرت گالری، میزان کنتراست، کیفیت و رنگ بالایی دارند. علاوه بر این موارد، طیف رنگی پیشرفته آن و صدای واضح تجربه خوبی از تماشای ویدیو را برای کاربران فراهم می‌کند.

تلویزیون 100 اینچ هایسنس به فناوری ULED مجهز شده که مختص به همین شرکت است. این محصول به انواع اتصال و پورت‌های مختلفی مجهز شده تا در هنگام استفاده از آن، تجربه بهتری داشته باشید.

نوع دیگری از محصولات این شرکت شامل تلویزیون 85 اینچ مجهز به فناوری ULEDX است. در هر سمتی از غرفه هایسنس می‌توان انواع نمایشگرها را در ابعاد مختلف و ویژگی‌های جذاب مشاهده کرد. برای اطلاعات بیشتر به ویدیو توجه کنید:

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH