گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از یخچال‌های متفاوت و خاص سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023

برند سامسونگ که در نمایشگاه IFA 2023 پرقدرت ظاهر شده، از بسیاری از محصولات جدید خود رونمایی کرد. نمایشگرهای جذاب، برنامه‌ هوشمند سامسونگ فود، گوشی‌های هوشمند و دیگر موارد جزو محصولاتی هستند که در غرفه سامسونگ این مراسم به چشم می‌خورند.

یکی دیگر از این محصولات این برند، یخچال‌های خاص و متفاوت این برند هستند که موجب شده‌اند تا افراد زیادی به غرفه سامسونگ بیایند و از فناوری‌ها و دستاوردهای جدید آن دیدن کنند.

این یخچال‌ها ظاهر جذابی دارند و با طراحی خاصی، شخصی سازی شده‌اند. انواع طراحی‌ها شامل تصاویر گل، تصاویر سینمایی و غیره هستند.

علاوه بر آن، علاقمندان می‌توانند از یخچال‌های متفاوتی با شخصی‌سازی رنگ‌‌های کرم، سفید، مشکی و دیگر رنگ‌ها بهره‌مند شوند.

همچنین، سامسونگ این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا به هر شکل یخچال‌ها را سفارشی‌سازی کنند. این شخصی‌سازی نه تنها در بخش بیرونی یخچال به کار می‌آید، بلکه می‌توان از آنها در قسمت داخلی و کشوها نیز استفاده کرد.

سامسونگ گفت که در ساخت این یخچال‌ها از بهترین وسایل استفاده شده و کاربران می‌توانند از بیست سال گارانتی محصول بهره‌مند شوند!

این برند درباره نوع موتور تعبیه شده در این محصولات اینچنین ادعا کرد که موتوری که در این دستگاه‌ها به کار رفته است، از نوع دیجیتال اینورتر کامپرسور هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH