تلویزیون شفاف برند فرانسوی تامسون در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

در ادامه ویدیوهای اختصاصی آی‌تی‌رسان از نمایشگاه بزرگ IFA 2023 برلین، به سراغ یک محصول خاص از شرکت تامسون رفتیم.

همانطور که می‌دانید نمایشگاه ایفا همواره محلی برای نمایش جدید‌ترین محصولات شرکت‌های کوچک و بزرگ اروپایی محسوب می‌شود. برند تامسون شرکتی فرانسوی است که بیش از 120 سال سابقه تولید محصولات مختلف را دارد ولی در حال حاضر با نام تامسون الکترونیک شناخته می‌شود و به تولید محصولات حوزه فناوری به ویژه در بخش صوتی و تصویری مشغول است.

شرکت تامسون در بازار فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی شناخته شد است و محصولاتش در همان اروپا مونتاژ و به فروش می‌رسد برای همین تامسون در بازار خاورمیانه نام آشنا نیست.

حال این شرکت در نمایشگاه ایفا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرده، این محصولات عموما در حوزه تصویری هستند و شامل تلویزیون، مانیتور و مانیتور گیمینگ می‌شوند.

اما محصولی که در غرفه تامسون نظر ما را به خود جلب کرد، تلویزیون شفاف این شرکت است که هم محتوای به نمایش در آمده در آن و هم فضای پشتی نمایشگر به راحتی در آن دیده می‌شود. این محصول در حد یک نمونه اولیه است ولی شرکت تامسون برنامه دارد تا نسخه تجاری آن را با رزولوشن 4K روانه بازار کند.

این تلویزیون تامسون در اندازه‌های 55 و 65 اینچی و با پنل اولد ساخته می‌شود همچنین سیستم عامل این تلویزیون WEBOS شرکت ال‌جی خواهد بود.

طراحی باریک و شفاف آن بیش از هر چیزی جلت نظر خواهد کرد، در لبه کناری آن نیز بلندگو‌ها قرار می‌گیرند تا با یک تلویزیون مدرن و آینده‌نگارانه طرف باشیم.

شما می‌توانید ویدیو مربوط به تلویزیون شفاف تامسون را در ادامه مشاهده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH