فیلیپس از چراغ‌های رشته‌ای و دیگر محصولات خود در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی کرد

در نمایشگاه فناوری IFA 2023 امسال نیز مانند سال‌های گذشته، برندهای زیادی حضور یافته و از دستاوردهای جدید خود رونمایی کردند. قبل از این‌ها نیز شایعه شده بود که شرکت فیلیپس قصد دارد در این مراسم از سیستم امنیتی جدید خود پرده بردارد.

حالا این کمپانی پس از معرفی محصولات خود، تایید کرد که علاوه بر معرفی سیستم امنیتی جدید و انواع چراغ‌ها، بروزرسانی Matter نیز به زودی عرضه خواهد شد.

با این بروزرسانی، کار برای افراد آسان‌تر شده و به راحتی می‌توانند روی دستگاه‌ها و برنامه‌های خانه هوشمند سازگار با Matter به سیستم Philips Hue متصل شوند.

علاوه بر آن، تمام دستگاه‌هایی که به Hue Bridge نیز متصل شده‌اند، با Matter سازگار هستند؛ البته در این بین مواردی مانند HDMI Philips Hue Play و Tap Dial نیز وجود دارند که با این برنامه سازگاری نخواهند داشت.

چراغ‌های رشته‌ای فیلیپس Hue Festavia

فیلیپس اکنون از نسخه جدید چراغ‌های رشته‌ای خود با نام Hue Festavia رونمایی کرد. به راحتی می‌توان از این چراغ‌ها در محیط داخلی و یا بیرونی استفاده کرد. حالت‌ها و رنگ‌های متفاوت این چراغ‌ها موجب می‌شود تا به راحتی در انواع موقعیت‌ها، مهمانی‌ها و جشن‌ها از آنها استفاده کند.

فیلیپس چراغ‌های رشته‌ای Hue Festavia را در سه مدل عرضه کرده که شامل 100 چراغ ال‌ای‌دی به طول 8 متر، 250 ال‌ای‌دی در طول 20 متر و 500 ال‌ای‌دی عظیم با طول بیش از 40 متر هستند.

سه افکت نوری جدید (Prism ،Glisten و Opal) طراحی شده که از طریق برنامه Philips Hue در دسترس قرار می‌گیرند. این افکت‌ها در چراغ‌های نسل اول نیز به خوبی کار می‌کنند ولی افکت Prism به دلیل تنوع رنگی که دارد، سازگاری بیشتری با تمام چراغ‌های Philips Hue خواهد داشت.

لامپ هوشمند فیلیپس Hue MR16

لامپ هوشمند فیلیپس Hue MR16 از نورپردازی‌های جدیدی برخوردار است که به کاربر امکان می‌دهد تا محل زندگی خود را متحول سازد.

این محصول که جایگزین لامپ‌های قدیمی می‌شود، با اکثر مبدل‌ها سازگار بوده و مانند لامپ‌های معمولی MR16 با ولتاژ پایین 12 ولت کار می‌کند. لامپ هوشمند فیلیپس Hue MR16 ابعاد خوبی دارد و در دو پایه به زیبایی طراحی شده است که می‌تواند با سایر وسایل خانه، ترکیب خوبی را بسازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH