نگاهی به خودرو لوکس مرسدس بنز میباخ در نمایشگاه خودرو IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

در نمایشگاه خودروی IAA 2023 مونیخ به سراغ مرسدس بنز میباخ EQS 680 رفتیم تا ویژگی‌های آن را بررسی کنیم. مرسدس بنز در خودروی جدید میباخ EQS 680 خود از استاندارد جدید و ظرافت پیچیده‌ای استفاده کرده است.

نمای جلویی با پانل مشکی مخصوص این برند با نوارهای تزئینی عمودی از روکش کروم ساخته شده، در قسمت پایینی بدنه، رنگ مشکی و قسمت بالایی آن رنگ دلفینی مشاهده می‌شود.

رینگ‌های آلیاژی نیز ابعاد 22 اینچی دارند. گفته شده که مدل مرسدس میباخ EQS 680 دارای توان خروجی 484 کیلووات و برد تا 600 کیلومتر است.

یک مانیتور بزرگ کاملا به هم پیوسته در داشبورد جلویی قرار گرفته که به MBUX Hyperscreen شناخته می‌شود. این فناوری برای سرنشین جلویی و راننده بسیار کاربردی خواهد بود. یک کنسول وسط بزرگ نیز در خودرو حضور دارد.

دو مانیتور 11.6 اینچی بر روی پشتی صندلی‌های جلو نصب شده تا سرنشینان عقب نیز از عملکردهای سرگرمی و راحتی بیشتر برخوردار شوند. سیستم گرمایش، تهویه و ماساژ به‌ صورت استاندارد وجود دارد.

سرنشینان و راننده می‌توانند از مجموعه‌ای از پورت‌های USB-C و HDMI نیز استفاده کنند. در کنسول مرکزی، میزهای تاشو، یخچال و چندین لیوان با روکش نقره به چشم می‌خورند.

در هر کجای خودرو که باشید، می‌توانید از فناوری صدای 4 بعدی لذت ببرید؛ چرا که 15 بلندگو و فناوری‌های صوتی جدید در خودرو کار شده است. مرسدس از انواع ترفندها استفاده کرده تا صداهای بیرون را در خودرو کاهش دهد. علاوه بر آن، شیشه‌های چند لایه نیز در اینجا حضور دارند.

مرسدس بنز درباره قیمت این خودرو اشاره کرد که مرسدس بنز میباخ EQS 680 قرار است با قیمت 200 هزار یورو به فروش برسد. برای اطلاعات بیشتر درباره این خودرو می‌توانید ویدیوی پایین را تماشا کنید.

 

2 در مورد “نگاهی به خودرو لوکس مرسدس بنز میباخ در نمایشگاه خودرو IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان”

  1. چرااینطوری صحبت می کنی…
    اطلاعات درحدصفرمدام می گه میباخ میباخ..کمترمصرف کن صدات دربیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH