خودروی BMW i7 در نمایشگاه خودرو IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

بی‌ام‌و در نمایشگاه خودرو IAA 2023 امسال نیز به خوبی ظاهر شد و از محصولات ویژه‌ای رونمایی کرد. یکی از مدل‌ها خودروی BMW i7 است که قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و برخی از جزییات آن بپردازیم.

این مدل یکی از سریع‌ترین محصولات الکتریکی است که تاکنون ساخته شده؛ وجود موتورهای الکتریکی دوگانه، چهار چرخ محرک و قابلیت Power Boost همگی موجب می‌شوند که در هنگام رانندگی سرعتی فوق‌العاده را تجربه کنید.

در همان ابتدا، جلوپنجره بزرگ توجه‌مان را به خود جلب کرد، چراغ‌ها نیز در دو لاین باریک طراحی شده‌اند و بدنه خودرو در دو رنگ مشکی و شکلاتی ساخته شده است.

طراحی هدفمند، فناوری تمام الکتریکی و جدیدترین فناوری‌ها در این خودرو قرار گرفته و بی‌ام‌و قصد دارد با عرضه BMW Charging، راه‌حل مناسبی را برای شارژ خانگی و عمومی ارائه دهد.

شارژ 0 تا 100 درصد خودروی BMW i7 در کمتر از 12 ساعت طول می‌کشد. کنترل‌های موجود در کابین شیشه‌ای هستند و نمایشگر منحنی روی داشبورد قرار دارد.

خودروی BMW i7 در ابعاد 212.2 اینچ طول، 76.8 اینچ عرض و 60.8 اینچ ارتفاع ساخته شده است. صندلی‌های جلو و عقب از بهترین چرم ساخته شده و به سیستم تهویه، گرما و ماساژ مجهز شده‌اند.

نمایشگر خمیده ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و نمایشگر اطلاعات مرکزی 14.9 اینچی هستند. خودروی BMW i7 از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

تمام مدل‌های i7 به حالت‌های مختلف رانندگی نظیر اسپرت و غیره مجهز می‌شوند. تنها 3.5 ثانیه زمان می‌برد تا خودروی BMW i7 تا 60 مایل بر ساعت برسد.

کروز کنترل تطبیقی با قابلیت تنظیم فرمان و ترمز، قرارگیری در بین خطوط و سیستم ترمز اضطراری خودکار به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

حداکثر سرعت این خودرو 85 مایل در ساعت برآورد شده و بیشترین قدرت موتور نیز 650 اسب بخار است. بنظر می‌رسد که قیمت خودروی BMW i7 چیزی حدود 105700 دلار باشد.

شما می‌توانید در ادامه این مطلب، ویدیوی این خودرو را نیز مشاهده فرمایید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH