چه محصولاتی در رویداد اپل 2023 معرفی می‌شوند؟

همانطوری که می‌دانید، اپل قصد دارد در رویداد جدید خود از محصولات فراوانی رونمایی کند. در این مراسم که امشب آغاز می‌شود، سری گوشی‌های هوشمند آی‌فون 15 معرفی خواهند شد.

علاوه بر آن، همچنین باید منتظر اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا باشیم. ممکن است آیپد مینی جدید و ایرپادز لایت که از مدت‌ها پیش اطلاعات زیادی درباره آنها شایعه شده بود را ببینیم. احتمالا شاهد جایگزینی پورت USB-C با نسخه‌های لایتنینگ ایرپادهای جدید اپل باشیم.

در رویداد آیفون، اپل احتمالا تاریخ عرضه سیستم عامل‌های جدید iOS 17 و watchOS 10 را چند روز پس از آن اعلام خواهد کرد. همچنین، زمان عرضه به‌روزرسانی‌های بعدی نرم‌افزار tvOS و HomePod نیز منتشر می‌شوند.

حالا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره همه محصولات و فناوری‌هایی که در مراسم اپل رونمایی می‌شوند، کسب کنید.

سری آی‌فون 15

اپل قرار است در رویداد جدید خود در سه‌شنبه 12 سپتامبر به صورت رسمی از سری آیفون 15 رونمایی کند. این محصولات از فناوری‌های جالبی برخوردارند و به جای پورت لایتنینگ با پورت USB-C عرضه خواهند شد.

این مدل‌ها شامل آیفون 15 پایه، آیفون 15 پرو مکس و نسخه اولترا هستند. نسخه‌های پرو به سرعت بالاتر داده USB 3.2 مجهز می‌شوند، این در حالی است که آیفون 15 استاندارد از USB 2.0 استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که سرعت شارژ بی‌سیم تا 35 وات افزایش پیدا کرده باشد. به نظر می‌رسد آیفون یکی از اولین گوشی‌هایی باشد که به سیستم Qi2 (شارژ بی‌سیم همراه با آهنربا) مجهز می‌شود.

در تمامی مدل‌ها شاهد فناوری داینامیک آیلند هستیم. مدل‌های پرو به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز، حاشیه‌های باریک و دکمه جدید “Action” عرضه خواهند شد. اپل اظهار داشت که برای این سری از تعدادی میانبر قابل تنظیم برای مواردی مانند دوربین، گزینه‌های دسترسی، چراغ قوه و غیره استفاده کرده است.

اپل واچ سری 9

اپل در رویداد امسال از سری اپل واچ سری 9 رونمایی می‌کند. این سری احتمالا به پردازنده و رنگ‌های جدیدتری مجهز شوند. علاوه بر آن، یک اپل واچ اولترای جدید نیز در لیست محصولات اپل حضور دارند.

مشخصات اپل واچ 9 شامل اندازه 41 و 45 میلی متری، تراشه S9 و عمر باتری بهتر است. اپل واچ اولترا نیز در اندازه 49 میلی متری، تراشه S9 و باتری قدرتمند عرضه می‌شود.

اپل واچ سری 9 از watchOS 10 برخوردارند. در کل، این محصولات نسبت به سری قبلی ارتقای زیادی به خود ندیده‌اند. اپل واچ‌ها یکی از معدود دستگاه‌های باقی‌مانده اپل هستند که به فناوری 5G مجهز نشده‌اند. بنابراین انتظار داریم در رویداد جدید، شاهد عرضه این فناوری در ساعت‌های اپل باشیم.

احتمالا سری 9 قیمتی مشابه با اپل واچ سری 8 داشته باشد؛ بنابراین با قیمتی حدود 399 دلار/ 419 پوند وارد بازار خواهد شد. اپل واچ اولترا نیز 799 دلار یا 849 پوند قیمت دارد که به احتمال زیاد با همین قیمت عرضه شود.

ایرپادز

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، اپل اعلام کرد که نسخه جدیدی از ایرپادزها را معرفی خواهد کرد. این محصول شامل سه نسخه ایرپادز استاندارد، پرو و مکس هستند. این ایرپادزها به جای پورت لایتنینگ با فناوری USB-C وارد بازار خواهند شد.

 

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد هدفون‌های جدید ایرپادز لایت یا ایرپادز SE را عرضه کند. این محصول، 99 دلار قیمت خواهد داشت. در کنار آن، شاهد بروزرسانی محصول ایرپادز مکس نیز خواهیم بود.

ایرپادز مکس کیفیت صدای بالایی دارد، به حذف نویز مجهز شده و می‌تواند پس از دریافت بروزرسانی، برخی از باگ‌ها را برطرف کرده و شفافیت بهتری از خود به ارمغان بیاورد.

آیپد مینی

اگرچه هنوز معرفی آیپد مینی جدید در رویداد اپل تایید نشده، ولی باید گفت که امیدواریم نسخه جدید آیپد مینی (نسل هفتم) با تراشه A16 و فضای ذخیره سازی بالاتر همراه شود.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این حوزه، با اخبار جدیدتر سایت همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH