ایلان ماسک، اپل را به دلیل تغییرات محدود در طراحی آیفون 15 مسخره کرد

ایلان ماسک در روز دوشنبه بار دیگر به اپل کنایه زد و به‌طور مستقیم اعلام کرد که بر اساس اطلاعات فاش شده درباره آیفون 15، هزینه‌های هنگفت اپل در زمینه تحقیق و توسعه هیچ نتیجه چشمگیری را به‌دنبال نداشته است.

پیش از این گزارش شده بود که شرکت اپل در سال 2022 مبلغ 26.25 میلیارد دلار را به فعالیت‌های خود در زمینه تحقیق و توسعه اختصاص داد و از این منظر رکورد جدیدی را به ثبت رساند. این رقم در مقایسه با سال 2021 تقریبا 4 میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.

با بررسی تصاویر لو رفته از آیفون 15 و مقایسه آنها با آیفون 14 می‌توان دریافت که تشخیص این 2 گوشی از یکدیگر کاری دشوار است. بعلاوه اکنون مشخص شده که آیفون 15 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود 1 گرم سبک‌تر خواهد بود.

اخیرا ابعاد دقیق گوشی‌های آیفون 15، آیفون‌ 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در فضای وب منتشر شد. پیش از این مارک گورمن؛ سردبیر نشریه بلومبرگ نیز اطلاعات جالبی را درباره تولید انبوه این گوشی‌ها فاش کرد. بر اساس گزارش‌ها اپل برای ساخت آیفون 15 پرو از تیتانیوم درجه 5 استفاده خواهد کرد.

این ماده تحت عنوان Ti-6Al-4V شناخته شده و در واقع نوعی آلیاژ تیتانیوم است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده عمدتا به دلیل مقاومت بسیار بالای خود در برابر خوردگی به شهرت رسیده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها رویداد معرفی آی‌فون‌های آینده اپل در روز 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH