بررسی گلکسی واچ 6 سامسونگ: یک ساعت هوشمند سریع، دقیق و کامل!

اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند همه‌کاره هستید، نقد و بررسی گلکسی واچ 6 را مطالعه کنید.

صنعت فناوری در سال 2023 روندی تکرار شونده را دنبال کرد. به عبارت دیگر در سال جاری میلادی، محصولات موفق پیشین اصلاح شده و تغییرات کوچکی در آنها اعمال شد. در نتیجه از تحولات انقلابی و تغییرات بنیادین خبر چندانی نبود.

با این‌حال سامسونگ در این حوزه یکی از شرکت‌های پیشتاز بوده و بزرگ‌ترین تغییرات را در محصولات سال 2023 خود اعمال نموده است. بازگشت قاب چرخان فیزیکی به گلکسی واچ 6 کلاسیک یکی از این تغییرات مهم قلمداد می‌شود.

بهره‌گیری از امکانات ردیابی تناسب اندام و مشاهده اعلان‌ها در زیر تابش مستقیم نور خورشید برای کاربران ساعت‌های هوشمند طی مدت 10 سال گذشته امری چالش برانگیز بوده است. اما سامسونگ گلکسی واچ 6 بالاخره این دغدغه را برطرف نموده است.

سامسونگ علاوه بر افزایش چند برابری میزان روشنایی نمایشگر، ضخامت حواشی اطراف آن‌ را کاهش و اندازه کلی صفحه‌نمایش را افزایش داده است.

طراحی گلکسی واچ 6

تشخیص تفاوت میان گلکسی واچ 6 با 2 مدل نسل قبلی آن تا پیش از روشن کردن نمایشگر اسمارت‌واچ جدید کاری دشوار است. این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری همان طراحی مینیمال، پیکره‌بندی 2 دکمه‌ای با حسگرهای لمسی جهت سنجش ECG و BMI و آرایه حسگر منحنی در قسمت پشتی (محل قرارگیری ساعت روی مچ دست کاربران) هستیم. سایز یا متریال مورد استفاده در ساخت گلکسی واچ 6 حقیقتا هیچ تغییری نداشته و این اسمارت‌واچ با وجود وزن سبک خود به راحتی بر روی مچ دست قرار گرفته و حتی هنگام استراحت و ردیابی خواب نیز هیچ‌گونه مزاحمتی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

گلکسی واچ 6

طرفین صاف گلکسی واچ 6 در عریض‌ترین نقطه به نمایشگر کاملا تخت آن متصل شده و سپس با انحنایی ملایم به سمت محل اتصال بندها خم می‌شوند. این موضوع از برجستگی بیش از اندازه ساعت بر روی مچ‌های دست ظریف جلوگیری می‌کند. سامسونگ طراحی بند اسپرت را تغییر داده و در نتیجه لبه‌های داخلی در اطراف پین‌ها اندکی بازتر می‌شوند. این موضوع، فرآیند جداسازی یا جا انداختن بند را تا حد زیادی تسهیل می‌کند.

چنین تغییری اگرچه مطلوب است؛ اما کاربرانی با مچ دست کوچک‌تر احتمالا استفاده از بندهایی با لبه‌های صاف (مشابه گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5) را ترجیح می‌دهند. این بندها به اندازه کافی با بدنه ساعت مطابقت داشته و از ایجاد شکاف‌های ناخوشایند در قسمت‌های بالا، پایین یا بین مچ و بند جلوگیری می‌کنند.

تعویض بند ساعت به آسان‌ترین شکل ممکن یکی از تغییرات خوشایند در طراحی گلکسی واچ 6 قلمداد می‌شود. این پدیده حداقل در رابطه با بندهای اورجینال سامسونگ صدق می‌کند. در حال حاضر اکثر بندهای ساعت دارای یک پین فنری یکپارچه با یک اهرم فوق‌العاده کوچک هستند. کاربران با کشیدن این اهرم به سمت عقب می‌توانند پین را جمع کرده و آن‌ را به سمت داخل یا خارج از شیار تعبیه شده روی شاخه‌های ساعت حرکت دهند.

استفاده از این مکانیسم اگرچه چندان دشوار نیست؛ اما فرو رفتن پین در بستر انگشت می‌تواند برای برخی کاربران آزاردهنده باشد.  تعویض بندهای سامسونگ گلکسی واچ 6 با فشردن یک دکمه بزرگ در قسمت زیرین بند که به آسانی قابل مشاهده است؛ امکان‌پذیر خواهد بود. بدین‌ترتیب تعویض بند ساعت با فشردن چند ثانیه‌ای این دکمه بزرگ در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی بسیار آسان‌تر است. در مجموع باز و بسته کردن بند ساعت خیلی راحت‌تر از گذشته است و مشکل خاصی از این بابت نخواهید داشت.

گلکسی واچ 6

 

سامسونگ برای هر کدام از سایزهای گلکسی واچ 6 یک گزینه رنگی را حذف نموده است. بدین‌ترتیب هر یک از سایزها به‌جای 3 گزینه تنها با 2 مدل رنگی قابل سفارش هستند. مدل بزرگ‌تر 44 میلی‌متری با مدل‌های رنگی خاکستری تیره (یا به بیان دقیق‌تر مشکی) و نقره‌ای عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل کوچک‌تر 40 میلی‌متری با رنگ‌آمیزی خاکستری تیره یا طلایی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

در این میان فقدان مدل‌های رنگی جذابی نظیر سبز تیره در گلکسی واچ 4 یا یاقوت کبود در گلکسی واچ 5 تا حدودی احساس می‌شود. در چنین شرایطی حداقل انتظار می‌رفت که سامسونگ گزینه‌های رنگی طلایی و نقره‌ای را میان مدل‌های بزرگ و کوچک گلکسی واچ 6 تفکیک نمی‌کرد و گزینه‌های رنگی نقره‌ای و خاکستری برای هر 2 مدل 40 و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 6 عرضه می‌شد.

سخت افزار گلکسی واچ 6

سامسونگ در سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 از تراشه اگزینوس W920 با فرکانس 1.18 گیگاهرتز استفاده کرد؛ اما این‌بار برند کره‌ای بالاخره از تراشه جدید اگزینوس W930 با فرکانس بالاتر 1.4 گیگاهرتز بهره گرفته است.

همچنین ظرفیت حافظه رم نیز ارتقاء یافته و از 1.5 به 2 گیگابایت رسیده است. ظاهرا سنسورهای پایش سلامت تغییر چندانی نداشته و در عوض سامسونگ بر بهبود ویژگی‌های نرم‌افزاری Samsung Health تمرکز نموده است. انحنای حسگر تناسب اندام موجب شده تا با جایگیری صحیح بند ساعت، سنسور به‌صورت هم‌سطح و محکم روی دست کاربر قرار گیرد.

گلکسی واچ 6

کاربران هنگام استفاده از مشخصه ECG کماکان می‌توانند به آسانی دچار اشتباه شوند؛ چرا که لمس بدنه آلومینیومی ساعت به‌جای حسگر BIA تعبیه شده روی دکمه پاور امری محتمل به‌نظر می‌رسد. بنابراین نقص سخت‌افزاری در کنار خطای کاربر می‌تواند موجب عملکرد نادرست قابلیت الکتروکاردیوگرام شود.

در مجموع اما سخت افزار ساعت به خوبی از پس اجرای فرامین برآمده و هنگام استفاده روزمره کوچکترین مشکلی با آن نخواهید داشت. همه چیز خیلی نرم و راحت اجرا شده و لگ و یا کندی خاصی هم هنگام گشتن بین منوها و یا اجرای اپلیکیشن‌ها دیده نشد.

نمایشگر گلکسی واچ 6

نمایشگر مشهودترین تغییر سخت‌افزاری در گلکسی واچ 6 محسوب می‌شود. در واقع سامسونگ بدون افزایش اندازه بدنه ساعت از نمایشگر لمسی بزرگ‌تری بهره را گرفته است. بدین‌ترتیب اندازه نمایشگر مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 از 1.19 اینچ به 1.3 اینچ افزایش یافته است. این نمایشگر از نوع Sapphire Crystal Glass با رزولوشن 432 در 432 پیکسل است. از سوی دیگر اندازه نمایشگر در مدل 44 میلی‌متری نیز از 1.36 به 1.5 اینچ افزایش یافته است.

گلکسی واچ 6

چنین تغییری اگرچه ناچیز به‌نظر می‌رسد؛ اما هنگام تایپ، مشاهده تصاویر، خواندن یادداشت‌ها و اعلان‌ها و تعامل با برنامه‌ها تفاوت‌های زیادی را ایجاد می‌کند. همچنین کاهش ضخامت حواشی اطراف نمایشگر، ظاهری مدرن‌تر و تکامل‌یافته‌تر را برای اسمارت‌واچ جدید سامسونگ به ارمغان آورده است.

ضخامت حواشی اطراف نمایشگر در سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 به میزان قابل ملاحظه‌ای بیش‌تر بود. استفاده از قاب لمسی در گلکسی واچ 6 تجربه روان‌تر و خوشایندتری را برای کاربران رقم می‌زند. اگرچه سامسونگ در گلکسی واچ 6 کلاسیک بار دیگر از قاب چرخان فیزیکی استفاده کرده است؛ اما مدل معمولی گلکسی واچ 6 برای کاربرانی با مچ دست ظریف احتمالا گزینه مناسب‌تری به‌شمار می‌رود.

روشنایی نمایشگر پیشرفتی خیره‌کننده داشته و صفحه‌نمایش گلکسی واچ 6 با وجود حداکثر روشنایی 2000 نیتی خود حتی در هوای به شدت آفتابی نیز قابل مشاهده است. حتی استفاده از عینک‌های آفتابی تیره و آینه‌ای نیز برای مشاهده محتوای نمایشگر در زیر آفتاب و سایه هیچ‌گونه مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

حتی بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار نیز با چالش خوانایی محتوای نمایشگر در زیر تابش مستقیم نور خورشید دست به گریبان هستند. میزان روشنایی نمایشگر گلکسی واچ 6 در مقایسه با گلکسی واچ 5 دو برابر افزایش یافته است. برای مقایسه جالب است بدانید که نمایشگر اپل واچ پرو از روشنایی مشابه با گلکسی واچ 6 برخوردار است؛ اما قیمت‌گذاری اسمارت‌واچ 800 دلاری اپل در مقایسه با گجت پوشیدنی جدید سامسونگ بالغ بر 2 برابر گران‌تر است!

فقدان تنظیمات Extra Dim تنها نکته منفی در رابطه با نمایشگر گلکسی واچ 6 محسوب می‌شود. وجود چنین قابلیتی موجب می‌شد تا مشاهده نمایشگر بسیار روشن ساعت در فضاهای کاملا تاریک برای کاربران آزاردهنده نباشد. در واقع شاید برای برخی افراد کار کردن با ساعت در محیط‌های تاریک، مثلا در اتاق قبل از خوابیدن، کمی سخت باشد.

نرم‌افزار و عملکرد گلکسی واچ 6

در زمینه پیشرفت‌های Wear OS بی‌تردید سامسونگ می‌تواند بر موفقیت‌های قبلی خود تکیه نماید؛ چرا که پیشرفت‌های نرم‌افزاری در نسخه جدید Wear OS به استفاده از چندین واچ فیس جدید و بهبود عملکرد اپلیکیشن Samsung Health محدود هستند. این تغییرات به آسانی قابل مشاهده نیستند؛ اما در عین‌حال بیش‌ترین میزان تاثیرگذاری را دارند.

افزایش بهره‌وری باتری در Wear OS 4، امکان جابه‌جایی آسان‌تر بین برنامه‌ها، اعلان‌ها و رسانه‌ها به لطف ارتقا ظرفیت رم، ادغام یکپارچه با گوشی‌های گلکسی و حتی یکپارچه‌سازی مناسب با گوشی‌های پیکسل با برخی اپلیکیشن‌های کمکی از جمله اصلاحات اعمال شده در سری جدید گلکسی واچ به‌شمار می‌روند که لذت کار با ساعت را دوچندان کرده‌اند.

گلکسی واچ 6

امکان همگام‌سازی برخی حالات خاص میان گلکسی واچ 6 و گوشی‌های گلکسی یک قابلیت بسیار مطلوب تلقی می‌شود. به عنوان مثال فعالسازی حالت خواب روی ساعت موجب فعال شدن همین ویژگی روی گوشی هوشمند گلکسی می‌شود. همچنین تایمر، زنگ هشدار و یادآوری تنظیم شده در گوشی بر روی رابط کاربری چشم‌نواز ساعت نمایش داده می‌شوند. کاربران گوشی‌های پیکسلی با نصب اپلیکیشن Clock گوگل بر روی ساعت گلکسی خود می‌توانند از امکانات مشابهی بهره‌مند شوند.

بی‌تردید دانلود تمامی اپلیکیشن‌های مورد نیاز بدون استفاده از گوگل اسیستنت کاری دشوار است. با این‌حال نصب برنامه‌های ساعت از طریق اپلیکیشن پلی استور نصب شده روی گوشی آسان‌تر از هر زمان دیگری قابل انجام خواهد بود.

یکی دیگر از قهرمانان گمنام گلکسی واچ 6، شرکت گوگل و سایر توسعه‌دهندگانی هستند که استفاده از Tiles API را آغاز کرده‌ و ویژگی‌های پیمایشی جذاب را با اپلیکیشن‌های مورد علاقه کاربران ادغام نموده‌اند. به‌ عنوان مثال برای پین کردن یک یادداشت خاص به رابط پیمایشی اصلی ساعت، کاشی جدیدی به اپلیکیشن Google Keep افزوده شده است.

گلکسی واچ 6

تعداد اپلیکیشن‌های Wear OS افزایش یافته و اکنون برنامه‌های جدیدی مانند Audible و واتس‌آپ نیز قابل دسترس هستند. پس از تغییرات اساسی در Wear OS 3 پشتیبانی از برنامه روی ساعت‌های سامسونگ و به‌طور کلی ساعت‌های اندرویدی کم و بیش مورد توجه قرار گرفته است؛ اما با عرضه گلکسی واچ 6 در فصل پاییز امسال و در ادامه گوگل پیکسل واچ 2، کاربران بالاخره به این قابلیت دسترسی پیدا می‌کنند.

امکان انتقال از یک گوشی به گوشی دیگر بدون نیاز به تنظیم مستقیم همه چیز از ابتدا یکی دیگر از ویژگی‌های جدید گلکسی واچ 6 است. این ویژگی یکی از شعارهای کلیدی Wear OS 4 بوده و احتمالا یکی از دردسرهای بزرگ ساعت‌های مجهز به Wear OS برای علاقه‌مندان به تعویض مکرر گوشی‌های هوشمند را مرتفع می‌کند.

این پدیده به رشد محبوبیت Wear OS در میان کاربران کمک خواهد کرد. سامسونگ برای تعیین برنامه‌های واجد شرایط نمایش اعلان‌ها روی گلکسی واچ 6 بایستی مرحله‌ای را جهت ورود به سیستم خود ایجاد نماید. در این راستا تنظیمات “allow new apps to notify” تا حدی کمک‌کننده است؛ اما برای بیش از 100 برنامه از پیش نصب شده که به شکل عجیبی اعلان‌ها را بر روی ساعت جدید نمایش نمی‌دهند؛ کار چندانی انجام نمی‌دهد.

سلامت و تناسب اندام

رابط کاربری اپلیکیشن موبایلی Samsung Health از زمان عرضه سری Galaxy Gear و گلکسی واچ اکتیو حقیقتا دستخوش تغییر نشده است. با این‌حال امکانات این برنامه گسترش یافته و قابلیت سفارشی‌سازی آن تا اندازه‌ای است که مهم‌ترین داده‌های کاربران را در موقعیت‌های مورد نظر آنها قرار می‌دهد. اگرچه سنسورهای سامسونگ به خودی خود به اندازه نمونه‌های اپلی دقیق نیستند؛ اما سنسورهای گلکسی واچ 6 یک سیر عملکردی تقریبا ثابت را ارائه نموده و به درک بهتر کاربر از سطح فعالیت، ضربان قلب و تبعات زیانبار عدم استراحت کافی کمک می‌کنند.

قابلیت‌های پایش سلامت در گلکسی واچ 6 عمدتا حول محور ردیابی گسترده خواب و مناطق شخصی‌سازی شده ضربان قلب بنا شده‌اند. رابط کاربری One UI Watch 5 راهبرد هدایت‌کننده جدیدی را در زمینه خواب ارائه نموده و توصیه‌های مفیدی را در این زمینه به کاربران عرضه می‌کند. عملکرد ویژگی ردیاب خواب در مقایسه با سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 به میزان چشمگیری بهبود یافته است.

مناطق ضربان قلب شخصی‌سازی شده سامسونگ با ارائه ویژگی‌های متعدد تلاش می‌کنند تا با مجموعه‌های تناسب اندام قدرتمندتری مانند اپل و گارمین رقابت نمایند؛ اما فعال کردن این مناطق مستلزم دویدن کامل کاربر برای مدت 10 دقیقه است.

گلکسی واچ 6

این مناطق بر اساس حداکثر ضربان قلب کاربر در نخستین مرحله از دویدن تنظیم می‌شوند. بنابراین چنان‌چه نخستین مرحله تمرین به اندازه کافی سخت و سنگین نباشد؛ در این‌صورت مناطق کاربری احتمالا غیرفعال مانده و فعالیت تمرینی کاربر احتمالا سخت‌تر از آن چیزی که وی واقعا در حال انجام آن است؛ نمایش داده می‌شود.

همچنین سامسونگ قابلیت ردیابی چرخه قاعدگی را به ساعت هوشمند خود اضافه نموده است. ویژگی جالب Labs از طریق ردیابی تغییرات دمای پوست به پیش‌بینی چرخه قاعدگی می‌پردازد. همچنین کاربران با تنها 3 ضربه می‌توانند تمامی داده‌های ردیابی چرخه را حذف نمایند.

شارژ و طول عمر باتری

گلکسی واچ 4 با شارژ کامل برای مدت یک روز یا کمتر قابل استفاده است. سامسونگ با عرضه گلکسی واچ 5 مدت شارژدهی باتری را به 1 تا 1.5 روز افزایش داد. باتری گلکسی واچ 6 در صورت استفاده معمول برای مدت 2 روز و در صورت استفاده سنگین بیش از یک روز کامل شارژدهی خواهد داشت. به‌کارگیری نمایشگر با حداکثر روشنایی 2000 نیت احتمالا موجب نگرانی کاربران بابت تخلیه سریع شارژ باتری می‌شود؛ اما در تست‌های ما همه چیز نرمال بود و باتری بیشتر از چیزی که فکر می‌کردیم شارژدهی داشت. البته که همچنان به حالت ایده‌آل نرسیده اما تقریبا هر ۲ روز یکبار باید ساعت را شارژ کنید. اگر بخواهید استفاده از قابلیت‌های هوشمند واچ ۶ را کنار بگذارید و از آن به عنوان یک ساعت کلاسیک استفاده کنید شاید تا یک هفته هم نیازی به شارژ مجدد نباشد.

میزان فعالیت کاربر و تعداد دفعات ردیابی تمرینات از جمله عوامل تاثیرگذار در طول عمر باتری اسمارت‌ واچ محسوب می‌شوند. با این‌حال فعال‌سازی ویژگی پایش مداوم ضربان قلب بر شارژدهی باتری تاثیر چندانی ندارد؛ لذا کاربران با خیالی آسوده می‌توانند این قابلیت را فعال کنند.

ویژگی‌هایی مانند نمایشگر با روشنایی بسیار بالا، گلس کریستالی یاقوت کبود با دوام بسیار بالاتر و شارژدهی چند روزه باتری از جمله عواملی هستند که گلکسی واچ 6 را به گزینه‌ای ارزشمند برای کاربران فعلی گلکسی واچ 4 تبدیل می‌کنند. با این‌حال بهتر است کاربران گلکسی واچ 5 از خریداری اسمارت‌واچ جدید سامسونگ صرف‌نظر نمایند؛ مگر آنکه هر روزه برای مدت زمانی طولانی در فضاهای غیرمسقف حاضر شوند.

ساعت 350 دلاری گوگل پیکسل واچ به لحاظ ظاهری احتمالا تا حدی شیک‌تر به‌نظر می‌رسد؛ اما نسخه خام Wear OS از ویژگی‌های متعدد ارائه شده در رابط کاربری One UI Watch سامسونگ بی‌بهره است. شارژدهی باتری و عملکرد سخت‌افزاری گلکسی واچ 6 در مقایسه با پیکسل واچ به میزان قابل‌توجهی بهتر است.

مهم‌تر از همه اینکه گلکسی واچ 6 به‌جای استفاده از یک سیستم اختصاصی غیرقابل اعتماد از بندهای استاندارد استفاده می‌کند. همچنین کاربران گلکسی واچ برای ردیابی وضعیت تناسب اندام خود (که احتمالا مهم‌ترین دلیل برای خریداری اسمارت‌واچ محسوب می‌شود) ملزم به پرداخت هزینه اشتراک نیستند.

گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 به‌دلیل استفاده از آخرین نسخه Wear OS از یکپارچگی بسیار بهتری با اندروید و البته گوشی‌های سامسونگ برخوردار بوده و تجربه کاربری منسجم و امکانات مفید تناسب اندام را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

مقایسه گلکسی واچ 6 با اپل واچ سری 8 چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که هر کدام از آنها دارای پلتفرم‌های متقابل انحصاری هستند و تقریبا هیچ‌کدام از کاربران با خریداری یک ساعت هوشمند، سیستم‌عامل گوشی خود را تغییر نخواهند داد. نمایشگر گلکسی واچ 6 در مقایسه با رقیب اپلی خود 2 برابر روشن‌تر است؛ اما اپل واچ در زمینه امکانات ردیابی سلامت و یکپارچه‌سازی برنامه‌های قو‌ی‌تر و پایدارتر در موقعیت بهتری قرار دارد.

جمع‌بندی گلکسی واچ 6

اگرچه طراحی گلکسی واچ 6 سامسونگ احتمالا در ظاهر خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد؛ اما نمایشگر جدید این گجت به تنهایی موجب می‌شود تا این مدل در جایگاهی بالاتر از تمامی اسمارت‌واچ‌های اندرویدی بازار قرار گیرد (تنها مدل بزرگتر یعنی گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌تواند از آن پیشی بگیرد). البته مدل کلاسیک صرفا به‌دلیل استفاده از قاب چرخان فیزیکی 100 دلار گران‌تر قیمت‌گذاری شده است. بنابراین به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که مدل معمولی گلکسی واچ 6 گزینه ارزشمندتری برای خرید باشد.

گلکسی واچ 6

هیچ‌کدام از ساعت‌های هوشمند مجهز به Wear OS، تجربه‌ای سازگارتر، سیستم‌عاملی کامل‌تر یا نمایشگری بهتر از گلکسی واچ 6 را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. سامسونگ با اضافه نمودن 3 پیشرفت سخت‌افزاری بزرگ به ساعت هوشمند جدید خود، آن‌ را به یک گزینه ارزشمند برای علاقه‌مندان به اندروید و یا حتی افراد عادی تبدیل نموده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بایستی طراحی گلکسی واچ اکتیو را احیاء نموده و یک ساعت هوشمند واقعا جمع‌وجور دیگر را روانه بازار کند.

غول کره‌ای با تولید گلکسی واچ 6 یک محصول عاری از طراحی ضمخت و دست‌و پاگیر را ارائه نموده و این محصول ظاهرا نمادی از توسعه طبیعی اندروید روی یک گجت پوشیدنی قلمداد می‌شود. گلکسی واچ 6 محصولی یکپارچه به‌نظر می‌رسد و به‌جای استفاده از ترفندها و افزونه‌های پر زرق‌وبرق، ارزشمندی خود را در زندگی روزمره اثبات می‌کند. بنابراین اکنون احتمالا بهترین فرصت خریداری یک اسمارت‌واچ جدید برای آن‌دسته از کاربرانی است که از بستن ساعت‌های قدیمی‌تر بر روی مچ دست خود خسته شده‌اند.

نقاط مثبت و منفی سامسونگ گلکسی واچ 6

نقطه قوت
نقطه ضعف
طراحی زیبا و سبک
مکانیزم ساده برای تعویض بند
نمایشگر روشن و درخشان
هماهنگی خوب با گوشی‌های سامسونگ
عملکرد روان و سریع بدون باگ
قابلیت‌های سلامتی کامل
شارژدهی معمولی باتری
ویژگی‌های کمتر برای دستگاه‌های غیر سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH