همکاری جگوار با تسلا برای ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی

بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شد، جگوار با کمپانی تسلا وارد همکاری شده تا آینده را برای دارندگان خودروهای برقی آسان‌تر کند. بنابراین حالا رانندگان خودروهای برقی می‌توانند دستگاه‌های خود را به راحتی در ایستگاه‌های شارژ تسلا در سراسر جهان شارژ کنند.

نکته جالب این ماجرا اینجاست که از سال 2025، مدل‌های جدید جگوار با استاندارد شارژ تسلا (NACS) عرضه می‌شوند تا دیگر نیازی به آداپتورها نداشته باشند.

این برنامه‌ریزی یک حرکت جالب برای تمام برقی شدن خودروهای آینده است. بیشتر کمپانی‌های خودروسازی برقی سعی می‌کنند که با تولید خودروهای الکتریکی از محیط زیست محافظت کرده و سیاره‌ای بهتر را برای آیندگان به ارمغان بیاورند.

در حال حاضر، جگوار به لیست خودروسازانی مانند فورد، جنرال موتورز و نیسان که از NACS استفاده می‌کنند، پیوسته است.

مارک کامیلیری، مدیر خدمات برقی سازی کمپانی جگوار، درباره این همکاری چنین اظهار داشت که بدون شک شبکه شارژ جهانی تسلا کار را برای رانندگان خودروهای برقی آسان‌تر کرده و شارژ سریع و بدون دردسری را ارائه می‌دهد.

همچنین گفته شده که حتی این احتمال وجود دارد که کمپانی لندرور نیز از استاندارد شارژ NACS استفاده کند. این فناوری بسیار ساده است و می‌تواند شارژ یکنواخت‌تری را برای خودروهای برقی مصرف کنندگان فراهم کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH